Våra förutsättningar, rädd att min ekonomi förstör för oss.

Håller tummarna kompis!

Blir ingen ansökan ikväll. Hade vart lite skönt att bli av med ansökningen med tanke på att man börjar kl 7 imorn så kan hon tänka mer på det.
Vi ska dessutom ta Swedbank, hennes bank. Dom ska va hårda!

vad tror ni? Jag tror vi blir nekade online :(

Men va fan, det är väl inte hela världen. Skulle ni mot all jävla förmodan nekas så kan du bara säg, shit vad skumt jag ska kolla med min bank vad det beror på. Sen förhalar du det 2-3 månader tills du har 1-2 förfrågningar bara och betat ner dina blancolån.
Ni har en fin UC och typ inga lån/anmärknignar och ska köpa en lya för 600K. Ser inte problemet?
Ni kommer beviljas.

Men va fan, det är väl inte hela världen. Skulle ni mot all jävla förmodan nekas så kan du bara säg, shit vad skumt jag ska kolla med min bank vad det beror på. Sen förhalar du det 2-3 månader tills du har 1-2 förfrågningar bara och betat ner dina blancolån.
Ni har en fin UC och typ inga lån/anmärknignar och ska köpa en lya för 600K. Ser inte problemet?
Ni kommer beviljas.

Precis!
Är väl inte orolig om vi går på personligt möte men tror det kan bli avslag online.

Dock så är jag så trött att vara rädd längre så lika bra att allt kommer fram. Tyvärr är lånen en del av mig och min historia!

Rätt säker på att ni får låna upp mot 3 miljoner utan några problem!

förstår inte riktigt varför du är orolig för 150k?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp