Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vågar jag ta samlingslån?

Mm får inse det hoppas på att nån vill komma in o slåss liite med icabankens erbjudande

Nu kom swedbank med erbjudande på hela beloppet 7,13%. Annuitet..
Trodde jag aldrig. Dom är hittills dom enda med lösenkrav.
Hur fungerar det om man har möjlighet till medlemslån via fackförbund. Någon som har erfarenhet av det?

Nu kom swedbank med erbjudande på hela beloppet 7,13%. Annuitet..
Trodde jag aldrig. Dom är hittills dom enda med lösenkrav.
Hur fungerar det om man har möjlighet till medlemslån via fackförbund. Någon som har erfarenhet av det?
Jag har hört att det ska gå att få det ändrat när väl lånet är på plats. Det som talar emot är väl att medlemslånet har betydligt lägre ränta än det du blivit erbjuden. Men väl värd ett försök efter att du fått det utbetalt.

Jag har hört att det ska gå att få det ändrat när väl lånet är på plats. Det som talar emot är väl att medlemslånet har betydligt lägre ränta än det du blivit erbjuden. Men väl värd ett försök efter att du fått det utbetalt.

Seb godkänner sådana ändringar. Om swedbank gör det nu vet jag inte, för ett antal år sedan gjorde dom inte det med mindre än en ny kreditansökan

Idag skickade jag in skuldebrev, fullmakt osv. Allt borde väl vara klart imorgon em lr fredag.
Sitter o spånar på det lilla lånet jag vill söka för o samla resten.. 30k.
Läste i någon tråd här på forumet att man automatiskt blir nekad hos banker som är anslutna till förmedlaren jag redan sökt hos och att man inte får söka nytt lån inom 3månader, då denna "spärr" skulle försvinna då..?
Funderar på att kanske skippa låneförmedlare för det här lilla lånet och söka via en bank på en gång ist.. kruxet är att alla banker jag tänker på redan har tittat på ansökan jag gjorde i måndags..
Någon som har tips på bra och smidig aktör?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp