Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Våga ansöka eller vänta???

Skall ha loss 600k nu i juni.

Min plan ser ur som följande efter att jag funderat på detta ett antal månader.

Årsinkomst 2018 343.000
Årsinkomst 2019 411.000
Inga anmärkningar
En kredit credway använt 16.000 av 20.000 nu. Kommer vara 11.000 av 20.000 när nästa uppdatering kommer på uc.
4 förfrågningar
Inga andra lån
Uc betyg nu 8,5% Hoppas de skall bli bättre.

Funderat på att söka antingen collector direkt hos dem. 500k. Vad tror ni?
Alternativt sökt 300k hos Nordea och sedan 300k hos förmedlare? Vad tror ni?
Skall jag söka något nu och sedan söka en andra gång i mitten av juni när de uppdaterats ?

Tacksam för hjälp

Du har högt UC betyg med endast 4 FF. Viktigast är egentligen att få bort hela Credway innan du söker, men då behöver du vänta till Juli.
Oavsett vad du väljer att göra så söker du alltid hos låneförmedlare och aldrig direkt hos en bank.

Hade jag varit du hade jag fixat något lån som inte syns på UC för att betala av Credway, när ditt betyg uppdateras nästa månad så ansöker du för Lendo och sedan Advisa.
Vad ska du ha pengarna till?

Tycker också betyget verkar orimligt högt sett till annars ganska bra förutsättningar!?

När går dina FF ut?

Du har högt UC betyg med endast 4 FF. Viktigast är egentligen att få bort hela Credway innan du söker, men då behöver du vänta till Juli.
Oavsett vad du väljer att göra så söker du alltid hos låneförmedlare och aldrig direkt hos en bank.

Hade jag varit du hade jag fixat något lån som inte syns på UC för att betala av Credway, när ditt betyg uppdateras nästa månad så ansöker du för Lendo och sedan Advisa.
Vad ska du ha pengarna till?

Tycker också de är högt. Var nere på 9% innan credway och då med en anmärkning kvar.
Vad kan jag hitta för lån som ej tar uc och som ej syns på uc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp