Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Värt att prova ansöka och i så fall var?

Enligt Creditsafe ser en persons förutsättningar ut såhär:

Överskott av tjänst : 374 757 kr
Underskott av kapital : 8 385 kr

Inget skuldsaldo. Däremot utmätningsförsök november 2018.
11 betalningsanmärkningar. Den nyaste är från april 2021 och på 1808 kr CSN. Dessförinnan april 2020. Åtta stycken från 2019. Äldsta från oktober 2018. Kreditvärdighet medel.

Finns det möjlighet att få något lån i nuläget och var? Personen har fast anställning och på heltid. Nu behöver bilen lagas bland annat vilket kommer att kosta minst 12 000 kr efter förfrågan på verkstad. Personen har i nuläget ett lån hos Ica, jag vet inte exakt på hur mycket men max 60 000 kr. Det tänker jag inte är möjligt att utöka utifrån anmärkningarna.

Tack på förhand för tips och tankar.

Jag lyckades få 30 000 på Thorn nyligen med 7 anmärkningar, 9FF 250 000 inkomst och 25 000 krediter.

sök på https://klaralan.se - samma som lendo/advisa men då tas bara creditsafe & bisnode och skickas till alla möjliga. Söker du dock över 30 eller 50k minns inte exakt vilket av dom så tas det också en UC. Men under är det bara creditsafe/bisnode

Enligt Creditsafe ser en persons förutsättningar ut såhär:

Överskott av tjänst : 374 757 kr
Underskott av kapital : 8 385 kr

Inget skuldsaldo. Däremot utmätningsförsök november 2018.
11 betalningsanmärkningar. Den nyaste är från april 2021 och på 1808 kr CSN. Dessförinnan april 2020. Åtta stycken från 2019. Äldsta från oktober 2018. Kreditvärdighet medel.

Finns det möjlighet att få något lån i nuläget och var? Personen har fast anställning och på heltid. Nu behöver bilen lagas bland annat vilket kommer att kosta minst 12 000 kr efter förfrågan på verkstad. Personen har i nuläget ett lån hos Ica, jag vet inte exakt på hur mycket men max 60 000 kr. Det tänker jag inte är möjligt att utöka utifrån anmärkningarna.

Tack på förhand för tips och tankar.

Det bör inte beviljas något lån med de förutsättningarna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp