Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Värt att göra försök eller?

Släpp bara till inkasso sånt som inte kommer ge anmärkning om misskött kredit eller missbrukat kontokort. Klarna rapporterar inte (än) men däremot Ferratum har det sagts här att de börjat rapportera misskött kredit. Så kolla upp innan du släpper.

Skulle säga att din enda chans just nu är att prova söka med medlåntagare isåfall. Annars släpp något till inkasso och försök få till någon bra avbetalningsplan. Återkom gärna hur det gick om du söker samlingslån.
Gjorde ansökan idag, kompis var huvudlåntagare (240.000kr blanco, 3.000.000kr huslån) 0 anmärkningar, ingen skuld hos kf, ansökan gjordes på 400.000kr via Lendo, 0 erbjudande!!! Jag är så jäkla trött på allting, totalt tappat hoppet. Bara att hitta någon som ville ställa upp var ett jäkla jobb. Värsta av allt är att min framtid är ganska kört med tanke på att jag kommer att hamna på kf förmodligen…

Finns massa trådar här på forumet om vilka som rapporterar
Gjorde ansökan idag, kompis var huvudlåntagare (240.000kr blanco, 3.000.000kr huslån) 0 anmärkningar, ingen skuld hos kf, ansökan gjordes på 400.000kr via Lendo, 0 erbjudande!!! Jag är så jäkla trött på allting, totalt tappat hoppet. Bara att hitta någon som ville ställa upp var ett jäkla jobb. Värsta av allt är att min framtid är ganska kört med tanke på att jag kommer att hamna på kf förmodligen…
Vi är många i samma sits med hög belåning och svårigheter att betala allt. Du får kämpa vidare helt enkelt precis som oss andra. Vår tid kommer ska du se kompis! Sök runt här på forumet om du är ny här, finnas massa trådar som är nyttiga när man är i just din situation. Skriv gärna mer här på forumet om du undrar något annat också!

Det är inte kört för att man hamnar hos Kfm men däremot lite mer komplicerat.

Be kompisen ringa lendo och ändra ansökan till 250k istället.
Tror inte det spelar någon roll dessvärre. Jag t.e.x sökte 400 k fick då ett erbjudande ba på 300k så tror man får det dom kan erbjuda trots allt. Men som sagt skadar ju ej ringa fråga :)

Tror inte det spelar någon roll dessvärre. Jag t.e.x sökte 400 k fick då ett erbjudande ba på 300k så tror man får det dom kan erbjuda trots allt. Men som sagt skadar ju ej ringa fråga :)
Tror det kan vara värt att ändra ansökan med 100k mindre iaf i och med att vissa lånegivare erbjuder max 300-350k. Tex marginalen som varit generösa med mig. Mvh

Tror det kan vara värt att ändra ansökan med 100k mindre iaf i och med att vissa lånegivare erbjuder max 300-350k. Tex marginalen som varit generösa med mig. Mvh
Håller med!
Och bäst är om du går tillbaka till förmedlaren och att de justerar, istället för att det skapas en ny förfrågan.

Han gjorde ändring, till 255.000kr istället, vi får väl se om det blir något, hoppas verkligen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp