Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Värdering av fastighet vid utmätning

Nej, vid det fall att det inte blir en försäljning ska uppkomma kostnader tas ut av de sökande som yrkat utmätning.
Tack för svar. Då behöver jag inte oroa mig för den kostnaden. Tänker att det är väl KFM plus värderingsfirmans kostnader så det lär ju bli en del. 1% av värdet tar väl KFM i förberedelsekostnad?

Tack för svar. Då behöver jag inte oroa mig för den kostnaden. Tänker att det är väl KFM plus värderingsfirmans kostnader så det lär ju bli en del. 1% av värdet tar väl KFM i förberedelsekostnad?
Den procenten tas ur försäljningssumman, nu har en sådan inte uppstått.
Ring "försäljningen", de är experter på detta.

Den procenten tas ur försäljningssumman, nu har en sådan inte uppstått.
Ring "försäljningen", de är experter på detta.
Men KFM har väl haft en kostnad även om försäljningen inte blir av? KFMs egen värdering skiljde sig väsentligt från värderingen som gjordes av extern firma. Till fördel för oss då värdet blev lägre än vad KFM värderat till.

Men KFM har väl haft en kostnad även om försäljningen inte blir av? KFMs egen värdering skiljde sig väsentligt från värderingen som gjordes av extern firma. Till fördel för oss då värdet blev lägre än vad KFM värderat till.
Ring "försäljningen", de kan besvara detta.
En skrivbordsvärdering är givetvis mindre precis än en värdering som sker av en sakkunnig på plats.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp