Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Väntetider efter inledande skuldsanering

Det har väl att göra med när kronofogden har sin utbetalning till borgenärerna, vilket i mitt fall sker varje december, så om man har sista betalningen i tex Aug så tar det 4 mån innan saldo är noll hos borgenären!
Inte i mitt fall. KFM betalade ut till borgenärerna juli månad o jag gjorde sista betalningen i slutet av maj.

Samma här, det jag tyckte var konstigt var att kronofogden skrev att i mars börjar min betalplan, hur kan dom skriva det innan alla borgenärer sagt sitt? Jag ska då betala 6300 ist för 7080 som jag betalar nu!?!
Tror min med börjar i mars, men det är väl för att de räknar med att det är klart då.

Ska även jag betala mindre då än nu.

Jag har fått inledande, hur lång tid tar det innan beslut om godkänd eller avslag ?
Min betalplan är 0kr nu, låg 6000kr minus på deras beräkning…

Jag har fått inledande, hur lång tid tar det innan beslut om godkänd eller avslag ?
Min betalplan är 0kr nu, låg 6000kr minus på deras beräkning…

Jag fick inledande i sep. Betalplan innan jul, väntar nu på godkännande.
Sedan är det 3 veckor som borgenärer har rätt att överklaga på, innan allt är klart.

Om du ligger 6000 minus, borde du ha rätt till bostadsbidrag, soc etc.

Hur många av er äger en bil? Och vad är den värd?

Går oxå och väntar på beslut. Fick Betalplan runt jul. Otroligt glädjande och lättande om det går igenom. Börjar se ett ljus där framme, att det kommer lösa sig i framtiden.
Sen har man 3 veckor till efter det att oroa sig lite till på till tiden för överklagan gått ut

Går oxå och väntar på beslut. Fick Betalplan runt jul. Otroligt glädjande och lättande om det går igenom. Börjar se ett ljus där framme, att det kommer lösa sig i framtiden.
Sen har man 3 veckor till efter det att oroa sig lite till på till tiden för överklagan gått ut
Håller tummarna lycka till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp