Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Väntetid för besked om skuldsanering 2025 – hur lång är kötiden nu?

Så klart dom ser positivt på att man sökt hjälp för sina problem.
Nej dom har inte tillgång till din sjukjournal.
Jag behövde inte visa nåt intyg på att jag gått KBT.
Lycka till nu.
Tack för ditt svar!

Jag fick en tid hos Mindler och det kändes bra att få prata med någon. Jag har en andra tid på onsdag så det ser jag fram emot.
Om KF ringer mig, ska jag berätta att jag sökt och haft KBT behandling och skall fortsätta? Eller ser de negativt på detta?
Ni som har sjukdomar/diagnoser, har KF begärt att få in intyg på detta? Eller kan KF går in i ens journal också? Tänker att de kan gå in på konton i ens bank..Så kanske de har makten över sjukjournaler också.

För den delen är jag så tacksam för att ni tar er tid att svara!
Det finns aldrig någon som har tillgång till din journal utan samtycke. Inte ens vi som arbetar i vården får läsa din journal om du inte är våran patient. Känner vi att vi behöver information från dina tidigare journaler så behöver du godkänna det.

Jag fick en tid hos Mindler och det kändes bra att få prata med någon. Jag har en andra tid på onsdag så det ser jag fram emot.
Om KF ringer mig, ska jag berätta att jag sökt och haft KBT behandling och skall fortsätta? Eller ser de negativt på detta?
Ni som har sjukdomar/diagnoser, har KF begärt att få in intyg på detta? Eller kan KF går in i ens journal också? Tänker att de kan gå in på konton i ens bank..Så kanske de har makten över sjukjournaler också.

För den delen är jag så tacksam för att ni tar er tid att svara!
Så bra, glad att jag kunde bidra med något. Lycka till. ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp