Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Väntat i 3 år efter missbrukad kredit under pandemin och sökte via Lendo.

7 Förfrågningar - en som är en månad gammal, dom ändra minst 6månader gamla.
15,8% - då min missbrukade kredit försvann förra veckan så den ökade med 10%
620k blanco
272k krediter
600.000 års inkomst förra året - 120k underskott.
Grymt Grattis!

När jag loggar in på collector så stå det underbehandling 76000kr från via lendo (eftersom jag valde rememeber) så är det inte uppdaterat
ska jag bara söka om en höjning nu direkt på hemsidan på samma summa då? 76000kr 15år?
Man loggar inte in. Man söker bara via den länken. Samma som du fick erbjudande på. 76000 x 15 år

Man loggar inte in. Man söker bara via den länken. Samma som du fick erbjudande på. 76000 x 15 år

Hur menar du där? Om man ansökt via Lendo och fått ett erbjudande ifrån Collector och väljer något annat kan man använda Collector ändå?

Grattis!
Tack för att du delar med dig till oss andra. Vi är så många i liknande situation som får frågetecken uträtade av det du berättar.
Jag har en liknande årsinkomst men fick en större utbetalning förra året (miljonbelopp) som mångdubblat min inkomst. Undrar hur jag ska göra när jag ansöker. Tar jag den årsinkomst som inkluderar en stor engångsutbetalning dividerat i 12 och anger den månadslönen, eller tar jag den månadslön som kommer in varje månad?
Någon som känner sig veta vad som är rätt och vad som är fel? Eller kanske inkomsten inte spelar så stor roll? Så klart spelar ju andra faktorer in också.

Hur menar du där? Om man ansökt via Lendo och fått ett erbjudande ifrån Collector och väljer något annat kan man använda Collector ändå?
Det stämmer. Collector är den enda bank som dett funkar med.

Jag fick 350.000 via Marginalen och Collector på 1 UC FF

Sökte samlingslånvia Lendo 350.000 x 12 år. Fick erbjudande från ett par banker, varav en av dom var Collector.
Gick vidare med Marginalen från Lendo, sen gick jag direkt till Collectors hemsida och sökte 350.000 x 12 år där som jag också fick via denna länk.

https://www.collector.se/privat/lana-pengar/samla-lan/ansok/#page-0

Fick tips av en annan på forumet att det funkar med Collector, vilket jag testade och var lika överraskad som du låter att det funkar. Även andra på forumet har jag sett nyttja detta utan problem.
Dessutom 2 lån på 1 UC FF

Det stämmer. Collector är den enda bank som dett funkar med.

Jag fick 350.000 via Marginalen och Collector på 1 UC FF

Sökte samlingslånvia Lendo 350.000 x 12 år. Fick erbjudande från ett par banker, varav en av dom var Collector.
Gick vidare med Marginalen från Lendo, sen gick jag direkt till Collectors hemsida och sökte 350.000 x 12 år där som jag också fick via denna länk.

https://www.collector.se/privat/lana-pengar/samla-lan/ansok/#page-0

Fick tips av en annan på forumet att det funkar med Collector, vilket jag testade och var lika överraskad som du låter att det funkar. Även andra på forumet har jag sett nyttja detta utan problem.
Dessutom 2 lån på 1 UC FF
Nice! Men en fråga om du fyller i ”samla lån” och får lösenkrav, fyller du även i lösen krav i collectors hemsida?

Där fick jag sms om att pengarna är utbetalda och kommer in 3-5 dagar, verifikationen om kontonummer är klar och godkänd.
Samt att lånet nu syns på remembers hemsida.
Fy faaaaan vad jag ska rensa skit, gothia kan fara åt skogen först och främst.
Återkommer med vilka skulder jag har och vilka jag nollar =)

Där fick jag sms om att pengarna är utbetalda och kommer in 3-5 dagar, verifikationen om kontonummer är klar och godkänd.
Samt att lånet nu syns på remembers hemsida.
Fy faaaaan vad jag ska rensa skit, gothia kan fara åt skogen först och främst.
Återkommer med vilka skulder jag har och vilka jag nollar =)
Fan vad skönt! Jag väntar nu på godkännande hos Collector bank. Är så jäkla nervös! Dom ville ha lönespec ifrån mig skickade ifrån mina båda arbeten!

Fan vad skönt! Jag väntar nu på godkännande hos Collector bank. Är så jäkla nervös! Dom ville ha lönespec ifrån mig skickade ifrån mina båda arbeten!
Jag väntar bara på att pengarna ska komma in, fick sms igår vid 17 tiden så det tar 1-3 bankdagar snacka om att kolla kontot varje timme haha... så fort dom kommer in så blir många samtal till alla dessa äckliga as som jag skall släcka! =)

Jag väntar bara på att pengarna ska komma in, fick sms igår vid 17 tiden så det tar 1-3 bankdagar snacka om att kolla kontot varje timme haha... så fort dom kommer in så blir många samtal till alla dessa äckliga as som jag skall släcka! =)
Jag förstår. Jag gör exakt likadant fast jag kollar lånets hemsida ifall något har hänt. Har kollat ca 20 gånger idag. Är så nervös, har inte fått något sms än fick endast tack för din komplettering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp