Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Väntat 1 år. Dags för samlingslån.

Hos Nordax fick jag avslag trots allt.
Skrev under skuldebrev. Fick mejl om att utbetalning kommer ske inom 1-2 dagar. Jag såg att autogiro var kopplat på mitt konto. Sedan fick jag sms om att mitt konto måste verifieras via Kreditz. Efter det blev det avslag. Därför kan jag inte slappna av förrän Marginalen har överfört pengarna till mitt konto.
Passa på nu om du brutit med dina tidigare dåliga vanor (spel?) som orsakat de transaktionerna att öppna nytt konto och styra om lönen dit. Är ganska najs för en själv också börja om med clean slate. Jag gjorde så när jag slutade spela. Och fördelen såklart när du söker nästa lån att du inte har något som sabbar i din synliga historik

Passa på nu om du brutit med dina tidigare dåliga vanor (spel?) som orsakat de transaktionerna att öppna nytt konto och styra om lönen dit. Är ganska najs för en själv också börja om med clean slate. Jag gjorde så när jag slutade spela. Och fördelen såklart när du söker nästa lån att du inte har något som sabbar i din synliga historik
Slutade spela för över 1,5 år sedan. Hade öppnat en ny bank så på min nuvarande bank har jag inga speltransaktioner. Det måste ha varit inkassoskulden som ställt till det.
Kommer öppna ny bank efter att jag löst inkassoskulden för att börja clean igen och slippa se gamla skulder till inkasso samt smålån utanför uc.

Med hjälp av lånet på 350 000 från Marginalen har jag nu släckt mina värsta lån, krediterna från Northmill och Betalkoll samt inkassoskulden.
Mår hur bra som helst nu när jag slipper betala till inkasso.

Så nu har jag totalt 129 000 kr kvar att betala på mina två kvarvarande lån, Brixo och Fairlo, som inte finns med på UC.
Vill ha alla mina lån samlade på UC därför har jag sökt samlingslån igen via Lendo. Bifogar mina erbjudanden.

DNB erbjuder bäst ränta. Hur är dem? Smidiga?
Kan dessa lånegivare som erbjudit mig lån neka mig i efterhand när de ser att jag hade sökt samlingslån via Lendo för 8 dagar sedan?

Bilagor

• IMG-0437.PNG
    IMG-0437.PNG
    615.5 KB · Visningar: 191
  • IMG-0438.PNG
    IMG-0438.PNG
    585.7 KB · Visningar: 179
  • IMG-0439.PNG
    IMG-0439.PNG
    581.8 KB · Visningar: 160
  • IMG-0440.PNG
    IMG-0440.PNG
    612.3 KB · Visningar: 175
Senast ändrad:
Erbjuder SEB rak amortering? Glömde kolla upp det och kan ej se det nu när jag gått vidare med en annan långivare...

Fick verifiera mitt konto via Kreditz nyss. Då vet ni att DNB tittar på kontoutdrag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp