Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Väntan på förslag om skuldsanering

Det var ganska så snabbt, enkel handläggning då gissningsvis.

Inledande början på juni förslag början på oktober.

Inledande februari 2024
Beslut ett juni 2024
Överklagas i juli 2024
Beslut två december 2024

Hej!
Hur lång tid brukar det generellt ta från man fått beslutet om inledande tills man får förslag på betalplan? (Om allt går som det ska dvs.)

Fick beslut om inledande 18 september men har ej hört något än, har ju precis gått de 6-7 veckor som står i beslutet.

Hur lång tid har det tagit för er som nyligen fått inledande/betalplan?
Jag upplevs säkert som tjatig då jag skriver detta igen - men, när du lämnar ut så specifik info om din inledande skusan så går det att identifiera dig.
Har du inga problem med det så då är det ingen fara - men jag tror att väldigt många inte tänker på att det är enkelt att ta fram information men "få" uppgifter.

Jo absolut fast vill någon ägna tid åt att sitta och försöka lista ut vem jag är bland kanske 75-100 poster som läggs ut under ett specifikt datum så grattis! Svårt att tro att någon kommer kunna få ihop en koppling mellan mitt användarnamn här och mitt riktiga namn.

Men har man ett mer avslöjande användarnamn så förstår ja din poäng... Sorgligt dock om man sitter hemma och håller på med detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp