Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Väntan på beslut...

Förstår inte deras argument till att invända riktigt :confused: dom får ju som du säger mer än de tidigare begärt ju...märkligt!! Tror dock inte att dom kommer nånstans med det där, trist bara att det kommer ta extra tid för dig nu innan du får besked :(

Har svarat nu så får se vad som händer. Hur mycket i tid kan detta påverka?
Ska enligt planen börja betala i nu i september och frågar är om jag hinner få nått beslut innan det?

Är det nån ytterligare tid nu som Brixo får på sig att bemöta detta igen innan beslut?

Nu ska ju en jurist gå igenom allt en gång till så det kan ta flera månader. Fråga din handläggare om du ska betala enligt planen under tiden, jag vet flera som gjort så. En vet jag där även juristens beslut överklagades och den personen betalade enligt planen under hela den tiden allt tog.

Ok, tack för svaret!
Får kolla med handläggaren i veckan som kommer.
Borde ju inte betala nått innan beslut men jag börjar gärna betala så det kommer igång.

Ja nu rör det lite på sig i alla fall.
Fick frågan av handläggaren idag hur mycket jag fick tillbaka på skatten.
Svarade ärligt och drog av för det jag har använt pengarna till typ rep av bil och löst abonnemang hos Telia.

Var inga problem med det, fick även dra av för att jag nu behöver nya glasögon och vinterdäck.
Ska betala 10 000 extra på första månadsbetalningen. Nu skulle hon lämna det till en kollega för beslut... spännande nu..

Får se om jag hinner börja betala nu i september, handläggaren visste inte hur fort det skulle ta med beslut.

På G nu i alla fall med beslut.. alltid nått

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp