Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vänta med samlingslån eller inte

Hej. Tänkte söka ett större samlingslån framöver för att få ner kostnaden.
Har idag skitlån och ockerräntor och har inte kunnat söka större samlingslån pga anmärkningar många förfrågningar etc.
Min fråga är. Är ren från anmärkningar sedan april men har en uc förfrågan kvar som är 5 månader gammal. Ska jag vänta ut den/ hålla ut i 5 månader till eller påverkar den mycket vid en ansökan om samlingslån?. Har kämpat och trixat för att kunna ha chansen och söka samlingslån. Har bl a fått låna 100000kr av släkt för att få ett ok uc.
Så min fråga värt o hålla ut 5 månader till för bästa ränta eller hur mycket påverkar uc förfrågan 1 st att söka i juni när nya inkomsten uppdateras.
Mina förutsättningar då.
Inkomst 423000kr
1 kredit 25000kr. 0 utnyttjat
Inga anmärkningar.
1 uc förfrågan
Ett stort underskott pga allt skit utanför Ica 65500kr
Synligt på Ica 303000kr 2lån
150000 utanför uc med hemska räntor bl a 19% till sergel inkasso skuld 103000kr

Att du har en eller 0 ff spelar ingen roll så det är bara att göra en ansökanBerätta gärna hur det gick och vilka erbjudanden du fick.

Sen undrar jag om siffrorna verkligen stämmer? Så mycket skulder som du skrivit ner gå inte att få ihop i blancolån.

Varför vänta just 5 månader så det gått 10 månader från senaste uc?

När du gå från 4 till 5 ff då börjar det brännas... Men från 1 till 2 ff spelar ingen större roll. Det är normalt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp