Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vänta eller söka nu? Samlingslån 350k

Hej vänner!

Undrar vad mina chanser är till ett samlingslån på 350.000 kr!

4 ff

6.9 betyg

305.000 årsinkomst

250.000 i blanco och 74.000 i krediter.

Sammanlagt 8 lån och 6 krediter.

Kommer kunna spara in ca 6.800kr varje månad om jag gör detta. Sinnessjukt.

2 av 4 förfrågningar försvinner nästa år i Januari. Tycker ni att jag ska vänta tills dom försvinner eller tror ni att jag kan ta ett samlingslån redan nu?

Btw vill också nämna att jag hade en förfrågan från Svea inkasso som gick ut igår, från 45.87 i UC risk till 6.9! Sån sjuk skillnad. Pga en äcklig p-bot

Känns så skönt att den har försvunnit. 12 månader tog det.

Tacksam för svar!

Allt gott

Hej vänner!

Undrar vad mina chanser är till ett samlingslån på 350.000 kr!

4 ff

6.9 betyg

305.000 årsinkomst

250.000 i blanco och 74.000 i krediter.

Sammanlagt 8 lån och 6 krediter.

Kommer kunna spara in ca 6.800kr varje månad om jag gör detta. Sinnessjukt.

2 av 4 förfrågningar försvinner nästa år i Januari. Tycker ni att jag ska vänta tills dom försvinner eller tror ni att jag kan ta ett samlingslån redan nu?

Btw vill också nämna att jag hade en förfrågan från Svea inkasso som gick ut igår, från 45.87 i UC risk till 6.9! Sån sjuk skillnad. Pga en äcklig p-bot

Känns så skönt att den har försvunnit. 12 månader tog det.

Tacksam för svar!

Allt gott
Fick inte ett enda bud med 7.7% idag, vänta.

Hade väntat :) men är nog inga problem,
Om man jämför inkomsten med lånen. Men kan du så vänta till januari. Är ba 1 månad och bättre betyg = fler bud och bättre ränta

Om man ansöker om 350k kommer man få lägre bud eller nekar bankerna direkt på bara 350k?

Hade väntat :) men är nog inga problem,
Om man jämför inkomsten med lånen. Men kan du så vänta till januari. Är ba 1 månad och bättre betyg = fler bud och bättre ränta
Blir till att vänta 11e och 22a januari försvinner 2 ff. Kan jag söka samlingslån den 22a samma dag eller ser det girigt ut

Blir till att vänta 11e och 22a januari försvinner 2 ff. Kan jag söka samlingslån den 22a samma dag eller ser det girigt ut
Vet faktiskt inte vågar inte Svara på det. Men dom ser ju inte den dagen ff försvinner kan dom ju inte se att den försvann just den dagen :)

Vet faktiskt inte vågar inte Svara på det. Men dom ser ju inte den dagen ff försvinner kan dom ju inte se att den försvann just den dagen :)
Sant sant, blir nog den 22a isf återkommer då, och uppdaterar här hur allt går.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp