Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vänta eller inte med ansökan ?

Jag inser att chansen är liten, tänker därför kanske rocker och öka min kredit (idag 5000 kr outnyttjad) där men vore svårt om man får avslag där och kasta bort en förfrågan hos dom i onödan. Hur hårda är rocker ?

Jag inser att chansen är liten, tänker därför kanske rocker och öka min kredit (idag 5000 kr outnyttjad) där men vore svårt om man får avslag där och kasta bort en förfrågan hos dom i onödan. Hur hårda är rocker ?

Ingen aning hur hårda rocker är men som sagt, du har störst chans hos lendo så varför söker du inte där? Du minimerar ju chanserna genom att söka hos enskild långivare. Bara för att du har en kredit hos dom betyder det inte att du enkelt får höja upp den. Börja hos lendo och kolla med rocker efteråt isf.

Ingen aning hur hårda rocker är men som sagt, du har störst chans hos lendo så varför söker du inte där? Du minimerar ju chanserna genom att söka hos enskild långivare. Bara för att du har en kredit hos dom betyder det inte att du enkelt får höja upp den. Börja hos lendo och kolla med rocker efteråt isf.
Rocker finns inte hos lendo och då blir det två förfrågningar i så fall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp