Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vänta eller inte med ansökan ?

Jag vill samla mina lån men är i valet och kvalet om jag ska söka nu eller vänta tills mina förutsättningar ändras lite.

lån:
330 ica
180 remember
170 santander

kredit:
Fairlo 100

=780 totalt

två förfrågningar och en går ut i augusti.

inkomst 360 000

Jag behöver egentligen låna 40 000 nu för att släcka en dyr kredit utanför UC, men tänker att jag ska vänta till augusti med en förfrågan och se om jag kan höja mitt remember lån och baka in fairlo i det och då låna totalt 140 000 för att samla lånen.

Vågar jag ”kasta bort” och chansa på en ansökan redan nu hos rocker eller ska jag vänta till augusti ?

jag behöver verkligen 40 000 nu och tänker att jag kanske ska ansöka om att Höja min kredit hos rocker, är det dumt ? Lendo vet jag inte om jag vågar mig på med så mycket lån som jag har nu utan vill testa med remember i augusti.

hjälp!

Du kan ju ansöka men får troligen nej.
Du skulle ärligt behöva betala bort kring 400k för att få vettiga erbjudanden

Du kan ju ansöka men får troligen nej.
Du skulle ärligt behöva betala bort kring 400k för att få vettiga erbjudanden
Jag är medveten om det, men jag behöver inte få vettig ränta nu. Får ta det i etapper.

Först samla 140 000 alternativt öka rocker, men vet inte vad jag borde satsa på.

Jag har 3,9 % = bra

helst hade jag velat vänta till augusti och sen söka hos remember och öka mitt lån där. Men jag behöver 40 000 nu för att lösa dyra krediter och tänker kanske testa på rocker kredit eller lendo. Men vet inte vilken väg jag ska ta

Jämkar du? Med 1 miljon i skuld så blir det en hel del ränta antar jag.

Jag vill samla mina lån men är i valet och kvalet om jag ska söka nu eller vänta tills mina förutsättningar ändras lite.

lån:
330 ica
180 remember
170 santander

kredit:
Fairlo 100

=780 totalt

två förfrågningar och en går ut i augusti.

inkomst 360 000

Jag behöver egentligen låna 40 000 nu för att släcka en dyr kredit utanför UC, men tänker att jag ska vänta till augusti med en förfrågan och se om jag kan höja mitt remember lån och baka in fairlo i det och då låna totalt 140 000 för att samla lånen.

Vågar jag ”kasta bort” och chansa på en ansökan redan nu hos rocker eller ska jag vänta till augusti ?

jag behöver verkligen 40 000 nu och tänker att jag kanske ska ansöka om att Höja min kredit hos rocker, är det dumt ? Lendo vet jag inte om jag vågar mig på med så mycket lån som jag har nu utan vill testa med remember i augusti.

hjälp!
Förstår inte logiken i att du inte vågar göra en ansökan via lendo(som tom jobbar med remember) utan tar hellre en uc med endast remember. Du har ju betydligt större chans hos lendo.

Dessvärre tror jag inte att du kommer få något erbjudande alls med den inkomsten kontra skuldbördan tyvärr. Men om du måste chansa så gör det via en stor låneförmedlare.

Förstår inte logiken i att du inte vågar göra en ansökan via lendo(som tom jobbar med remember) utan tar hellre en uc med endast remember. Du har ju betydligt större chans hos lendo.

Dessvärre tror jag inte att du kommer få något erbjudande alls med den inkomsten kontra skuldbördan tyvärr. Men om du måste chansa så gör det via en stor låneförmedlare.
Jag har läst lite om remember och verkar som om flest blir beviljade om man söker direkt via dom det är därför jag tänker så. Jag var också sen med en betalning till dom och behöver betala 3 fakturor i tid innan jag ansöker om att höja lånet. Därför tänker jag göra det i augusti.

Men jag behöver samla lånen nu och minst 40 000 för att få det att gå runt och då tänker jag om jag ska chansa med lendo nu eller om jag ska försöka utöka min rocker kredit till 40000 kr. Var har jag en chans?

Chansen är som sagt liten hur du än gör men störst chans hos lendo/större låneförmedlare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp