Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vän hjälper med lån. Bäst chans till en hyfsad summa utan UC

Okok! Låt säga att han gör en ansökan hos en låneförmedlare och får några erbjudanden. Har du något tips vilka aktörer som är lätta att ha och göra med? (Såklart spelar räntan och allt annat in) men tänkte om du vet dem som har bra kundtjänst, smidiga utbetalningar, bank-id signering, inte en massa kompletteringar. För som sagt så är en del lån extremt akuta. Hypotetiskt om han ansöker imorgon och får förslag, vilka aktörer tycker du är bäst.

Jg kan endast utgå ifrån mina erfarenheter av Remember och de krävde inga kompletteringar eller liknande av mig, dock så är varje individ enskild. De erbjuder tyvärr inte alltid de bästa räntorna utifrån vad jag har sett dock men under 10% bör du få.

Utöver det efter att ha spenderat några månader på månader verkar även Collector och Marginalen ha bra rykte för att vara enkla att ha att göra med. Gå såklart efter de som erbjuder lägst ränta.

Du kan få ett bra erbjudande från CDC. Mycket snabbt dessutom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp