Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utsikter samlingslån

Nej det blir avslag direkt och du samlar bara på dig nya onödiga ff. När ff görs så stannar den kvar i 1 år, så det skulle bara förstöra för dig. Vänta att du iallafall ha 5-7 eller under 5 för bästa betyg. Jag själv kommer ha 7 i april när jag kommer ansöka men de flesta kommer vara mer än 6 månader gamla.
Okej, tack för svar.

Det blir att vänta ut förfrågningar och köra Bisnode eller Creditsafe-lån vid behov.

0E6BF479-47CF-4F20-93DA-791CBA28DC4F.jpeg
230F2550-D3EE-4B05-976F-A2829D501211.jpeg

Se bilder ovan från minuc.

Kanske inte FF är hela bilden, utan de också tar hänsyn till blanco i förhållande till inkomst osv?

Se bilder ovan från minuc.

Kanske inte FF är hela bilden, utan de också tar hänsyn till blanco i förhållande till inkomst osv?
Men kan vara så att du gjort microUC kanske? Och inte 100 stycken fulla UC's.
För ifall dom hade varit fulla UC's så är jag extremt tveksam ifall du hade varit under typ 30%, bara pga av förfrågningarna

Men kan vara så att du gjort microUC kanske? Och inte 100 stycken fulla UC's.
För ifall dom hade varit fulla UC's så är jag extremt tveksam ifall du hade varit under typ 30%, bara pga av förfrågningarna
0F472FBC-E1A2-44CD-8780-257B81BA966B.jpeg

100 fulla UC och 52 mikro enligt bild.

Nu förstår jag. - tror jag!
Har du sökt samlingslån? Då får du bara 1 FF / tillfälle.
Men alla kreditställen/banken som tagit en FF på dig via sidan du sökt samlingslån på dyker upp i din inkorg på UC. Det är för att du ska kunna se vilka som har gjort en kreditupplysning på dig men den räknas bara som 1 Om du sökt det via samlingslån.

Du kan så korrekt antal FF på din UC på liksom framsidan av din användare.

Alla 100 fulla UC är en aktiv ansökan i mitt fall. Både genom Lendo etc och andra.

Vid de tillfällena jag sökt via låneförmedlare har det även kommit kopior i Kivra. Dock syns inte de bland de 100st.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp