Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utrednings rapport ?

Hej fogden har gjort en ny utredning och där står det att inga utmätningsbara tillgångar saknas vi har hus o kan man slappna av nu hur länge tar det innan nästa utredning ? Det står även att bostadsförättning inte anses motiverad ?

Får man en sådan rapport hemskickad ?

Hej fogden har gjort en ny utredning och där står det att inga utmätningsbara tillgångar saknas vi har hus o kan man slappna av nu hur länge tar det innan nästa utredning ? Det står även att bostadsförättning inte anses motiverad ?

Som jag förstår det görs en sådan en gång om året.

Så då kan man kanske va lugn ett tag då ?:)

Jag fick en sådan hemskickad exakt ett år efter första

Får man en sådan rapport hemskickad ?
Det innebär också att du får en prick i register som sitter i 3 år med utmätningsbara tillgångar saknas och att gäldenären är kontaktad mm
Jag fick det 2015 och inväntar nu bara att den försvinner i april 2018

Prickarna är det minsta jag är orolig för ,sitter me hus så det är prio ett släppte mycket lån förra året lär ta ett antal år men nu vet man vad man ha att röra sig me

Då är utredningen avslutad och bevakning för nästa utredning satt. Det allra vanligaste är att det då att inget händer på 2 år, men det finns inget som hindrar att man startar upp om man tycker att anledning finns. Som regel har man så jäkla mycket att göra att man knappast har tid att engagera sig i giltiga utredningar också..

Det står också vilka åtgärder man gjort, vilka banker som kollats, hur man bedömt fastighet och pantbrev och fordon mm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp