- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Ja denna person är en fantastisk förebild och har varit ett enormt stöd på min resa.Härligt!!!
Ja denna person är en fantastisk förebild och har varit ett enormt stöd på min resa.Härligt!!!
Jodå, även de har sina bilnycklar där.Inte de som berörs av hembesök fr KFM dock.
Släktingen kanske redan har en garderob så sparar du lite mer om du få använda denJa, det var en bra idé! Så ställer jag garderoben hos en släkting!

Tänkte inte på detSläktingen kanske redan har en garderob så sparar du lite mer om du få använda den![]()
Jag är snart skuldfri m 30 000kr rakt in på lönekontot då. Ser fram emot den dagen!Verkligen ngt att se framemot och längta till!Tänkte inte på detJag är snart skuldfri m 30 000kr rakt in på lönekontot då. Ser fram emot den dagen!

Nej, man får inte alltid hembesök av KFM. Endast om dom misstänker att det finns saker att utmäta enligt vad jag läst på forumet. Jag fick inte besök.Får man alltid besök från kronofongden?
Jag bor i en liten etta så jag kan tänka mig att de inte gör det i sånna fall?
Det är nog inte troligtFår man alltid besök från kronofongden?
Jag bor i en liten etta så jag kan tänka mig att de inte gör det i sånna fall?
Samma här plus 14000 kr varje månad.Tänkte inte på detJag är snart skuldfri m 30 000kr rakt in på lönekontot då. Ser fram emot den dagen!
Ska köpa en snordyr whiskey första skuldfria dagen. Ej på avbetalningSamma här plus 14000 kr varje månad.