Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utredning inför löneutmätning

Hejsan!
Jag och min man har båda utmätning på lönen, nu har vi lämnat in nya uppgifter ang inkomster, vi har myndiga barn som bor hemma men fortfarande studerar på gymnasiet och nu vill fogden ha in underlag som styrker att dom fortfarande pluggar, har aldrig vart med om det tidigare.
Så får kronofogden kräva det?
Tack på förhand// e

Ja.

Hejsan!
Jag och min man har båda utmätning på lönen, nu har vi lämnat in nya uppgifter ang inkomster, vi har myndiga barn som bor hemma men fortfarande studerar på gymnasiet och nu vill fogden ha in underlag som styrker att dom fortfarande pluggar, har aldrig vart med om det tidigare.
Så får kronofogden kräva det?
Tack på förhand// e
Ja.

Du får göra som du vill förstås, men går det inte styrka kommer dom inte räknas med som kostnader i hushållet och dessutom ska der räknas med att dom står för sin del av bostadskostnaden

Yes bara undrar om det är nått speciellt dom vill ha.
Har en fråga ang skuldsanering oxå,
Om man vill ansöka om det, kommer barnens inkomster att utredas då oxå?

Inte mer än det görs för dig nu, men från tänkt studentmånad kommer betalplanen att vara annorlunda

Lite på samma ämne, kontrollerar KFM vad folks faktiska hyra är?

Jag misstänker att många i den här typen utav utredningar drar till med en tusenlapp eller två extra?

T.e.x. man har en hyra på 8.000 men skriver 11.000

& följdfråga, om man har 7.000 på kontot när dom gör en utredning tar KFM dessa ändå så man har 0?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp