Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utredning bedrägeri pga inte betalt av lån

Så länge ni lämnat riktiga uppgifter vid ansökan bör det inte vara några problem.

be om utdrag av deras loggar kopplat till ert personnummer enligt GDRP helt kostnadsfritt 1 gång per år. Så kan ni ju stämma av och se vilka uppgifter dom haft om er och se att de efterlevt regelverken själva eller att de kan bli av med utlåningstillståndet

Tråkigt att höra att din ekonomi är så ansträngd. Vad ska du göra då? Ska du betala de där 3400?
Ne jag skrev att ja inte kan betala kanske kan betala 1000kr slutet av månaden om ja kan och dem svarade..

Bilagor

• 0B984193-AA92-471D-9A73-8DA9AE10C1D7.jpeg
    0B984193-AA92-471D-9A73-8DA9AE10C1D7.jpeg
    115.9 KB · Visningar: 54
Jag blev oxå hotad och måste betala 4130 omgående annars sätter de igång utredningen! Ska låna av en kompis och betala denna faktura, är orolig ifall det går långt och får fängelse för det. Men ska inte betala mer sen, då kan de inte hävda att jag tog lån och inte betalade en enda faktura, jag sa att jag kan betala max 1k i månaden men de vägrade!!
Ska du betala dina 3400?
Nej fan heller kanske 500-1000 max vid löning

Jag blev oxå hotad och måste betala 4130 omgående annars sätter de igång utredningen! Ska låna av en kompis och betala denna faktura, är orolig ifall det går långt och får fängelse för det. Men ska inte betala mer sen, då kan de inte hävda att jag tog lån och inte betalade en enda faktura, jag sa att jag kan betala max 1k i månaden men de vägrade!!
Ska du betala dina 3400?
De här fick jag av dem när jag svarade att jag inte kan betala men att jag ska försöka betala 1000kr i slutet av månaden

Bilagor

• C2B1BDE9-98A2-4CBB-81DA-76AEFDED1237.jpeg
    C2B1BDE9-98A2-4CBB-81DA-76AEFDED1237.jpeg
    115.9 KB · Visningar: 31
Men i mejlet står understruket att du inte betalat en enda faktura. Är det en lögn? Jag skulle försöka ringa och prata med dom, om jag verkligen inte haft som avsikt att lura dom, och förklara situationen.
Stämmer men det konstiga är att jag har en annan kredit via brixo som är kontantfinans och där har jag betalat tidigare men när jag tog det nya krediten via flexkonto som tillhör samma (brixo) då betala jag inget på just det.

Ja men spelberoende är en sjukdom har du gått behandling o lånet togs under ditt spelande kan du be om ett intyg där dem förklarar vad ett spelberoende är . Oavsett tror jag inte det behövs dem hotas bara
Ne har inte varit på nån behandling, tror inte sånt hjälper faktiskt inte mig iaf

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp