Det finns undantag i offentlighet och sekretesslagstiftningen för detTror inte Kronofogden kan kringgå förundersökningssekretess om det inte uppdagats på något annat sätt. Fälld är en annan femma.
Hej vad är anledningen till att du fått försämrad ekonomi? Spel?Japp men har börjat släppa allt. Pga ekonomin inte går ihop.
Kanske blev en tvist-dom istället för något brottsligt?En i min närhet tog ett lån och betalade inte någon faktura, det gick till domstol och han blev dömd.
Det är ju inte mycket till tvist pga att man inte betalatKanske blev en tvist-dom istället för något brottsligt?
Klantigt, är i princip omöjligt bli fälld om du inte är så ärlig så du fäller dig själv.Kanske blev en tvist-dom istället för något brottsligt?
Tråkigt att höra att din ekonomi är så ansträngd. Vad ska du göra då? Ska du betala de där 3400?Vill nog bara hotas som sagt med nått
Jag blev oxå hotad och måste betala 4130 omgående annars sätter de igång utredningen! Ska låna av en kompis och betala denna faktura, är orolig ifall det går långt och får fängelse för det. Men ska inte betala mer sen, då kan de inte hävda att jag tog lån och inte betalade en enda faktura, jag sa att jag kan betala max 1k i månaden men de vägrade!!Vill nog bara hotas som sagt med nått