Människor är ytliga. Men ställ frågan vem är du? Visst e du bättre än att sänka dig till deras nivå? Ska du oxå trycka ner dig själv? Då ger du andra möjlighet att få göra det oxå.Jag vet inte om jag klarar att gå igenom det här..Jag ska bara söka annat. Även andra kollegor märker ochså och de var Tack vare de jag kunde säga ifrån i fredags...jag har blivit mer deprimerad ..gråter varje dag pga detta..Har ont i magen bara tanken på att jag blir ignorerad och att jag inte kan göra ngt åt det. .trodde inte människor var så ytliga bara..
Strunta i det ett tag. Gör ditt jobb. Sluta se på din chef som nån allsmäktig.Det är det värsta..det är han som är fack ansvarig. Vem ska man prata med då.?
Han är en människa precis som du! Lika dödlig. Kanske med ett skitäktenskap!Han är inte chef..bara arbetsledare
Nu hänger jag inte med??Nej jag har inte skrivit någon lista. Jag är bara arg på mig själv.på att en enda person kan få mig att må så dåligt..Jag älskar mitt jobb.alla andra är jätte snälla mot mig...jag ska inte låta ngn trycka ner mig. Jag är inte sån person som ger upp..Men jag får bara sånna självmordstankar när ja sitter där och inser att jag blir ignorerad pga min fulhet. Och alla kan se att jag är ledsen och inte mår bra. Nej jag vet inte hur jag ska ta mig upp...man kämpar igenom hela livet...men det finns en gräns på hur mycket man kan ta..Jag har ingen kraft kvar för o kämpa mer.