Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmattad

Då e jag nyfiken om du läst bettendevetenskap.varför blir jag behandlad så av min arbetsledare? Förstår att det är svårt att svara på då du inte träffat honom. Min gissning är att jag tror att han tror att jag gillar honom. .
Jag tror att du utan att vara medveten om det gett din arbetsgivare tillfällen att vara sån mot dig, ( har inte sagt att det är rätt) men det är ju människans natur att ge sig på nån som e svag. Och du behöver stärka ditt förhållande till dig själv och stänga den kanalen. Markera, skaffa större integritet. Ja ska länka en bra bok

Detta med utseende, vad som är vackert för mig kanske inte är vackert för dig
Och egentligen...vem bryr sig!!! Klart man gör det medan man är väldigt ung, men sen??? Nääää jo en del människor men de flesta gör det inte utan mer av intresse är ju personen vad som finns innanför det yttre skalet

Jag tror att du utan att vara medveten om det gett din arbetsgivare tillfällen att vara sån mot dig, ( har inte sagt att det är rätt) men det är ju människans natur att ge sig på nån som e svag. Och du behöver stärka ditt förhållande till dig själv och stänga den kanalen. Markera, skaffa större integritet. Ja ska länka en bra bok
Om du gillar dig själv kommer andra göra det. Men först så måste du ge kroppen energi och de gör du genom det jag skrev. Man måste lura hjärnan att tänka i bilder så tankeförmågan slappnar av utan att veta om de. Invecklat ja vet men de funkar.

Jag markerade i fredags på ett möte. .där jag inför alla sa att jag blir ignorerad .och pratade även om det med honom efter möte.han bad om ursäkt. Men det hjälpte inte ..Han fortsätter va sån

Jag markerade i fredags på ett möte. .där jag inför alla sa att jag blir ignorerad .och pratade även om det med honom efter möte.han bad om ursäkt. Men det hjälpte inte ..Han fortsätter va sån
Jag tror du skulle få mer respekt om du bad att få tala med din Chef i enrum och där berätta hur du känner och att du tänker inte tolerera detta mer. När du tar upp det offentligt utmanar du honom/henne. Hon/han måste ju försvara sig själv inför dom andra då. En del chefer fixar inte de.

Sen ta bort orden:
Dom Ignorerar dig
Du är ful.

Tänk
Du är stark och pratar med vem du vill och uppskattar det du vill.
Nu vet ja inte vart du jobbar. Men kan du strunta i dom ett tag, vad du tror de tycker? Se saker du kan le åt ett tag. Bara du?
Tänk att du ju du och är en unik människa.
Jag säger inte att dom har rätt att behandla dig som skit, jag vill du ska överleva.

Jag vet inte om jag klarar att gå igenom det här..Jag ska bara söka annat. Även andra kollegor märker ochså och de var Tack vare de jag kunde säga ifrån i fredags...jag har blivit mer deprimerad ..gråter varje dag pga detta..Har ont i magen bara tanken på att jag blir ignorerad och att jag inte kan göra ngt åt det. .trodde inte människor var så ytliga bara..

Jobbar du inom vården, se glädjen i att hjälpa och umgås med patienter.
I affär, gläd dig med kunde osv.

En annan sak imorgon. Le!
Ett leende kan smitta av sig och du vet inte vem du kan uppmuntra genom att ge ett leende mot medmänniskor.

Jo då människor är så ytliga, men dem har jag sorterat bort och ignorerar när de är ytliga
Sen som andra säjer prata med chefen och ni har väl nått fack?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp