Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätt bostad

Ouff vilken långdragen process! Har du familj och vänner som stöttar? Har aldrig fattat hur det går till, blir man liksom utslängd på gatan?! Tänker att det inte är så lätt att hitta boende med anmärkningar och så.
Utslängd och utsläng. Förstod efter värdering och nekade anstånd att sälja bostaden själv att jag var tvungen att ligga ett steg före så jag bor på en ny adress nu men det har absolut inte hjälpt min ekonomiska situation då jag fortfarande äger mitt hus (och räkningarna) men med läneutmätning är det omöjligt att betala 2 hushåll samtidigt justvibdetta skede, hur mycket man än vill göra rätt för sig

Har ordnat nytt boende när jag insåg vart det bar. Svårt att veta när det var dags att dra upp rötterna men till sist var jag tvungen att bara ge upp

Det är ju inte säkert det säljs. Det görs 2 auktionsförsök, köper ingen upphävs utmätningen

Utslängd och utsläng. Förstod efter värdering och nekade anstånd att sälja bostaden själv att jag var tvungen att ligga ett steg före så jag bor på en ny adress nu men det har absolut inte hjälpt min ekonomiska situation då jag fortfarande äger mitt hus (och räkningarna) men med läneutmätning är det omöjligt att betala 2 hushåll samtidigt justvibdetta skede, hur mycket man än vill göra rätt för sig
Okej det var ju ändå skönt att du har tak över huvudet. Tänker att det inte kan vara alla som lyckas lösa det... hoppas att du har stöd iallafall!

Det är ju inte säkert det säljs. Det görs 2 auktionsförsök, köper ingen upphävs utmätningen
Var många intressenter på visningen och enligt eran kille på plats såg det ljust ut för en försäljning inför auktionen. Så rent procentuellt vägde det över till min nackdel. Därav var jag tvungen att flytta redan nu

Var många intressenter på visningen och enligt eran kille på plats såg det ljust ut för en försäljning inför auktionen. Så rent procentuellt vägde det över till min nackdel. Därav var jag tvungen att flytta redan nu

Nä har det varit fart på visningen är det värre förstås.
Många fall kommer ingen på visning ens..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp