Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätt bostad . Hoppas kunna rädda den

Borde vara så men stör mig lite på att det står inhibition är borttagen i domen .

Och om nån överklagar så vinner ju inte domen laga kraft
inhibitionen är ju borttagen för att beslutet att sälja är stoppat?

KFM går inte vidare med försäljning, motpart kan fortfarande överklaga, detta är högst osannolikt som jag redan förklarat.

"
Hej!

Vi har nu mottagit Tingsrättens beslut att upphäva utmätningen av din bostadsrätt. En återkallelse av försäljning och meddelande till bostadsrättsföreningen skickas i samband med att beslutet vinner laga kraft, tidigast 7 januari. "

De avvaktar alltså med återkallelse från försäljnings-avdelningen tills domen vunnit laga kraft men om nån överklagar så kan det ju bli en långdragen process och då skulle man ju vilja ha inhibition under tiden

KFM går inte vidare med försäljning, motpart kan fortfarande överklaga, detta är högst osannolikt som jag redan förklarat.
Du har helt rätt , tycker dock att inhibition borde kvarstå till domen vunnit laga kraft

Du har helt rätt , tycker dock att inhibition borde kvarstå till domen vunnit laga kraft

Det får man tycka men det gör det aldrig.

Inhibitionen är ju något som ska frysa läget i väntan på att tingsrätten blir klar. Dom blev klar idag.
Om man ska ha inhibition på nytt är det nästa instans som måste besluta om det.

Det får man tycka men det gör det aldrig.

Inhibitionen är ju något som ska frysa läget i väntan på att tingsrätten blir klar. Dom blev klar idag.
Om man ska ha inhibition på nytt är det nästa instans som måste besluta om det.
Ok tack .
Då var min oro lite befogad ändå men högst osannolikt nån överklagar och får prövningstillstånd.

Ok tack .
Då var min oro lite befogad ändå men högst osannolikt nån överklagar och får prövningstillstånd.
Överträtt, i detta fall hovrätt, torde dock pröva tingsrättens beslut om någon, mot all förmodan, skulle överklaga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp