Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätningsförrättning

Stressar inte upp någon, jag förklarar regelverket.

Kan som vanligt dela ut styrkekramar och handhjärtan om det känns bättre:)

Give it to us... vi kan ta de... jag lovar !
De ända jobbiga är att Ni KF personal ger oss olika info om vad som verkligen gäller...
...och snälla, sluta med Dina återkommande svar om handhjärtan och styrkekramar... Vi må vara skuldsatta, men vi är inga dumhuvud ! :(

I mitt brev jag fick i veckan stod det ” Gäldenären har besvarat inkomstförfrågan. Ytterligare försök till kontakt bedöms sakna värde för utredningen” så det känns bra ändå :)

Give it to us... vi kan ta de... jag lovar !
De ända jobbiga är att Ni KF personal ger oss olika info om vad som verkligen gäller...
...och snälla, sluta med Dina återkommande svar om handhjärtan och styrkekramar... Vi må vara skuldsatta, men vi är inga dumhuvud ! :(

Visst, om du inte går i taket nästa gång jag igen förklarar att en bil kan utmätas även om den registreras på någon annan :)

Får världens ångestpåslag nu.
Vad stod det i brevet när din utredning var klar ?
Att tillgångar ej fanns ?

Det finns vad jag förstått bara 2 saker det kan stå. Antingen att utmätningsbara tillgångar saknas eller att samtliga borgenärer avstår utmätning.

Visst, om du inte går i taket nästa gång jag igen förklarar att en bil kan utmätas även om den registreras på någon annan :)

...men sicken fruktansvärd kommentar från din sida, för Du gör nu gällande att ”man” skulle ha skrivet över en bil på någon annan... Du bör skämmas över det påståendet !:mad:
Du gör mig bara förbaskad, så ytterligare kommentarer ges ej från min sida... :(

Senast ändrad:
Jo

Jo men tycker dom kommit i rimlig tid eller vad jag ska säga.. Den mycket korrekta delgivningsmannen sa att ibland tar man med inte så prioriterande ärendet om man ska ut :)

Det stämmer man kan ta med ärenden som inte ens föreläggandet hunnit komma fram på till och med men hur man hittar de ärendena vet jag ej

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp