Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning

Svaret är fullständigt odugligt. Skriver man ”beror på” utan att förklara något mer kan man låta bli och skriva. Och denna Lasseman har flertalet onödiga inlägg i flera trådar så är inte förvånad.
Ok

Nej. För skriver man ”beror på” då lär man utveckla eller ska jag sitta och skriva beror på i alla inlägg här? För ALLTING ”beror på”
Har du inget bättre svar än så ge fan i att skriva bara för att fiska inlägg här. Dumskalle
Vad vill du ha för svar då? Om det inte finns ett korrekt svar som är svart eller vitt, hur ska man då svara?

Rensat bland kommentarerna.
Personliga påhopp/angrep accepteras inte. Så tänk på orden ni använder innan ni skriver.

Halloj

Vi hade KFM här idag 2 herrar som kom helt diskreta med bara leg under jackan. Vi pratade om vår sits, hur skulder uppstod osv de kollade igenom rum samt bad oss öppna vissa lådor men rörde inget själva men de tog ingeting. Bilarna vi har nu helt OK då vi sålt våra dyra och köpt max 30.000 för att ha till jobbet. Lånen till bilarna slutbetalda så vi går plus nu varje månad just pga att vi slipper billånen.

Det tog 30 min ca de tackade för sig och gick. En av dem bad oss kontakta han om vi har frågor osv .

Så när de kommer se till å va ärlig det kommer man långt på. De hade missat förrådet vi har men jag bad de kika in där också men inget av värde även där.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp