Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning

Jag undrar om det stämmer att om skulden hos KF betalas genom löneutmätning inom ett år, så görs ingen utmätning av egendom?
Gäller ett belopp på runt 100 000kr och jag jobbar så dom kan dra rätt mycket i en löneutmätning per månad.

är det många här som enbart har fått löneutmätning?
Jag står gärna mitt kast och biter ihop med en löneutmätning men skulle så gärna vilja slippa en utmätning av egendom

Jag undrar om det stämmer att om skulden hos KF betalas genom löneutmätning inom ett år, så görs ingen utmätning av egendom?
Gäller ett belopp på runt 100 000kr och jag jobbar så dom kan dra rätt mycket i en löneutmätning per månad.

Jag står gärna mitt kast och biter ihop med en löneutmätning men skulle så gärna vilja slippa en utmätning av egendom
Kontanta medel går före lön, så det kan komma att utmätas.

Kunde du inte betala det själv utan löneutmätning?

Nu blir jag snurrig, vart i tråden står det om kontanta medel.
Det frågades om annan egendom kan utmätas även om löneutmätning löser skulden på 12 månader, kontanta medel kommer före i lön utmätningsordningen, så det kan utmätas även om löneutmätning ensamt skulle lösa skulden inom 12 månader.

Det frågades om annan egendom kan utmätas även om löneutmätning löser skulden på 12 månader, kontanta medel kommer före i lön utmätningsordningen, så det kan utmätas även om löneutmätning ensamt skulle lösa skulden inom 12 månader.
Jaha, då är jag med!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp