Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning

Lasseman@ visst sa du till mig att det inte är troligt att K tar pengar från mitt konto innan utmätningen börjat och innan jag fått brev om
det så länge jag bara har ett par betalningsföreläggande liggande hos K som jag inte skrivit på än ? Vill bara dubbelkolla
Va? Ett exempel på utmätning är att ta pengar från bankkonto..

Va? Ett exempel på utmätning är att ta pengar från bankkonto..
Ja det klart men du svarade mig för ett par veckor att du nästan kunde lova att de inte tar pengar från mitt bankkonto innan jag fått något brev om utmätning . Så länge jag bara var föreläggande där . Alltså min lön 23 mars

Ja det klart men du svarade mig för ett par veckor att du nästan kunde lova att de inte tar pengar från mitt bankkonto innan jag fått något brev om utmätning . Så länge jag bara var föreläggande där . Alltså min lön 23 mars
Okej..

Det är vid förfallen betalning, datum för "skuld att betala" har passerat som du blir föremål för utmätning av bankkonto.

Det är vid förfallen betalning, datum för "skuld att betala" har passerat som du blir föremål för utmätning av bankkonto.
Tack precis och än så länge står det 0 skuld att betala när jag loggar in där . Men det är för att jag inte skrivit på än . Måsye nog göra det snart gått 3 v nu ?

Alltså är jag i dagsläget inte föremål för det .

Man fick beslut från KF om löneutmätning som ska dras av hans ersättning från Försäkringskassan!
I beslutet står att de ska dra ett belopp på 58 kr per dag.
Gäller detta bara för arbetsdagar,det vill säga för dagar som han för ersättning från Försäkringskassan eller detta belopp dras varje dag ,det vill säga hela månad?

När skulden är fastställd och man får hem papper att skriva sin inkomst får samtidigt jobbet samma papper som dom ska skicka in om min inkomst då? Eller ska jag skicka in o sen går det till dom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp