Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

utmätning på lön

Hade en skuld hos KF och fick besked om utmätning på min ersättning från försäkringskassan. Hela skulden blev betalat med skattepengarna, men fick ändå ett brev från fkassan att det skulle dras från ersättningen Men om skulden är betalt så ska väl inget dras heller ?? Om dom drar och gör fel måste jag väl få tillbaka pengarna???? Kan säga att datum på brevet från fkassan var daterat före jag fick skattepengarna.

du måste kontakta fkassan omg och meddela att kfm dragit pengar för att betala din skuld.du kan också ev ringa kfm och be dom kontakta fkassan.gör detta redan idag.

tyvärr brukar kommunikation mellan alla inte vara den bästa och därför är det bra att du är uppmärksam.tycker ändå det verkar konstigt att fkassan inte är medvetna om kfms dragning.mycket jobb får man göra själv för att hålla koll att allt går rätt till tyvärr.

hoppas det ordnar sig

Du får kontakta dom men har Kfm dragit pengar och det dras igen så kommer du få tillbaka dom
Men det kan ta några dagar
Hör du av dig till både Kfm och fk

Pengarna drogs ändå

Det blev så ändå att mina pengar drogs från fkassan, än fast jag mailade KF och dom sa att dom meddelat fkassan den 10/6 om beslutet att min utmätning drogs tillbaka. Har nu mailat KF hur många ggr som helst men jag har inte sett några pengar än!!! Dom svarar bara att det inte registrerats än och när det gör det så ska dom skicka ut pengarna till mig. Tycker att det är konstigt att det kan ta så lång tid, pengarna drogs den 18/6 och det är den 1/7 idag!!???
Ska nu också meddela försäkringskassan så att det inte händer nån fler gång. Kan KF hålla på pengarna om dom tror att jag kan få en skuld till??

Nej du kommernfå tillbaka pengarna men skitjobbigt nu förstår jag när det säkert saknas pengar för dig
Men ligg på så att dom betalar tillbaka dina pengar
Det brukar inte ta många dagar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp