Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning och engångsbelopp från kommunal

För gemene man, särskilt här på forumet, är det nog lättare att känna sympati för hårt arbetande sjukhuspersonal som inte ens kan unnas några extra hundralappar inför jul efter att ha räddat liv under en pandemi, än för ett företag som satt i system att låna ut pengar med ockerränta till redan skuldsatta.
Bra skrivet!
Jag är en av dom.

Då får vi dra slutsatsen att lönehandläggare är hemska helt enkelt

Det finns annat, byggfirman med några anställda som haft det tight ett tag och fick sättas i konkurs efter att någon beställt ett jobb som nog aldrig var tänkt att betalas. Skuldsaneringen skulle ge 2-3% betalt bara.

Ja, såna fall är jättevanliga här.

Det hoppas jag verkligen inte. Jag är ”lönetant” och väldigt snäll tycker jag ;)

...men ja tror heller inte att Du ringer till KF och vill få till ett ”specialbeslut” om någon av Era anställda med löneutmätning skulle få en liten extra utbetalning av olika anledningar... :folded:

...men ja tror heller inte att Du ringer till KF och vill få till ett ”specialbeslut” om någon av Era anställda med löneutmätning skulle få en liten extra utbetalning av olika anledningar... :folded:
Nej faktiskt inte. Jag kör efter det beslut jag har. ❤️

Det hoppas jag verkligen inte. Jag är ”lönetant” och väldigt snäll tycker jag ;)
Kanske du är, men det var ju en helt fruktansvärt dålig grej som kfm gjort, som det visade sig vara lönekontoret som gjort, då måste det vara lönehandläggare som är fruktansvärda..

Alltså, vill har jag inte heller påstått. Dom undrade hur dom skulle hantera saken.

Kanske du är, men det var ju en helt fruktansvärt dålig grej som kfm gjort, som det visade sig vara lönekontoret som gjort, då måste det vara lönehandläggare som är fruktansvärda..

Jaaa...fullständigt horribla människor... Om dom ens kan kallas människor, vill säga... Monster e kan den rätta benämningen på dom... :facejoy::facejoy::facejoy:

Jaaa...fullständigt horribla människor... Om dom ens kan kallas människor, vill säga... Monster e kan den rätta benämningen på dom... :facejoy::facejoy::facejoy:

Det var din benämning. Fruktansvärt usla är dom i allafall som gjort sådär, det är helt klart.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp