Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning (hyran)

Har lagt min hyra som den är på 6000 när dem frågat sen har inte Kronofogden frågat nått angående exakta summa . Min fråga är tänkte göra en fuling, tänkte ringa säga att ja haft syrran som bott i min lägenhet men flyttar ut nu o min hyra är egentligen på 8000 har inte nämnt innan..
Går dem me på det lr kollar dem upp lr vill de ha hyres avi inskickade???? Någon som gjort nått liknande o ändrat när dem haft utmätning på nått sätt.???

Har lagt min hyra som den är på 6000 när dem frågat sen har inte Kronofogden frågat nått angående exakta summa . Min fråga är tänkte göra en fuling, tänkte ringa säga att ja haft syrran som bott i min lägenhet men flyttar ut nu o min hyra är egentligen på 8000 har inte nämnt innan..
Går dem me på det lr kollar dem upp lr vill de ha hyres avi inskickade???? Någon som gjort nått liknande o ändrat när dem haft utmätning på nått sätt.???
De ser ju om någon stått skriven på din adress. Har din syster inte stått på adressen så kommer de förstå att du ljuger.

Dom kan begära hyresavi bl.a
Skit onödigt, ska du söka skuldsanering? Där kommer dina chanser till skuldsanering vara brända framöver

För mig har de inte kollat några underlag, men jag tänker att om man gör en ändring är väl chansen/risken kanske större att de faktiskt kollar. Jag skulle inte chansa, även om vi bortser från det rent omoraliska i det.

Dessutom, om din syrra skulle ha bott där så skulle ju hon ha stått för halva boendekostnaden, så om hon skulle haft en egen inkomst och bara betalat 2 000 av 8 000 i hyra så är ju ändå risken stor att de skulle ifrågasätta det och då blir det jobbigt att börja förklara det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp