Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning, hemmaboende

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
knappast. vem fan sparar kvitton i 30 års tid?
då kan jag skriva mig som uteliggare, alltså utan bostad.
hur ska dom då kunna ta hans grejer? va? va? va?

sluta trolla, eller så ger du fan i att svara överhuvudtaget.

jag kommer jobba svart hela livet så jag bryr mig inte ett jävla skit.
köper hus kontant.

märks att du inte har erfarenhet av kfm.själv är jag där och vart i 5 år och vet precis hur de jobbar.lägg inte in frågor om råd i ett forum om du inte kan tolerera höra sanningen.utan bete dig som en barnunge.

men välj att fly problemen du lycka till i framtiden.

Så du tror att om vi alla som har smslån struntar att betala tillbaka blir kvitt våra skulder då istället hamnar vi hos fogden hela bunten och får ännu större skuld. Att vara så naiv och tro att struntar jag i att betala försvinner skulden.

Vad jiddrar du om?

Du får ju ta dig samman och börja ta ansvar!! Du är 20 år och beter dig som en barnrumpa!! Om du jobbar svart så börja jobba vitt istället och betala av dina skulder hos fogden!! Du verkar ju tjäna så j...à bra med tanke på att du ska köpa ett hus kontant då går det nog snabbt att betala av skulden med!! Ja flytta du bara för du gör ju mer skada än nytta tycker jag..

märks att du inte har erfarenhet av kfm.själv är jag där och vart i 5 år och vet precis hur de jobbar.lägg inte in frågor om råd i ett forum om du inte kan tolerera höra sanningen.utan bete dig som en barnunge.

men välj att fly problemen du lycka till i framtiden.

Håller med nina till 100% uttala dig inte om något som du inte känner till om du nu kan jobba svart och tjäna pengar kan du också betala dina skulder.

Återigen en person som bara är ute efter att provocera det bästa är att inte svara alls så dör denna tråden ut

är ni helt dumma i huvudet eller?

tror ni jag tänker bo hemma i 3 år? bo hemma hos farsan när man är 23 år, skojar ni eller?
därför jag flyttar från sverige.

inget sverige - ingen uc.

får man lån med anmärkning? nej, just det.

Men du behöver väl inget lån?? Du tjänat ju så bra!!

Men du behöver väl inget lån?? Du tjänat ju så bra!!

har jag sagt att jag tjänar bra eller?
lär dig läsa pajas.

fortsätt du och försörja alla somalier i sverige med din skatt och lev i din naiva värld.

ha´de

har jag sagt att jag tjänar bra eller?
lär dig läsa pajas.

fortsätt du och försörja alla somalier i sverige med din skatt och lev i din naiva värld.

ha´de

Vad vill du då egentligen förutom att vara oförskämd skriv inte här då om du inte vill ha några råd. I det här forumet föröker vi hjälpa varandra inte skriva förolämpande inlägg

Du får ju ta dig samman och börja ta ansvar!! Du är 20 år och beter dig som en barnrumpa!! Om du jobbar svart så börja jobba vitt istället och betala av dina skulder hos fogden!! Du verkar ju tjäna så j...à bra med tanke på att du ska köpa ett hus kontant då går det nog snabbt att betala av skulden med!! Ja flytta du bara för du gör ju mer skada än nytta tycker jag..

Hur kan man 50.000 i sms lån om man jobbar svart och inte har deklarerad inkomst?? En fundering bara ;-)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp