Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning bil

Menar Du efter att KFM utmätt bilen? Dvs är bilen utmätt eller förväntar Du dig utmätning av bilen?
Tänkte på det som ts skrivit. Jag fattar det som att kfm har sagt att de vill utmäta bilen och ts ska lämna den till dom.
Så jag tolkar det som att utmätningen skulle ske och att ts fått info om det. Men ändå kunde hon sälja den själv?

Tänkte på det som ts skrivit. Jag fattar det som att kfm har sagt att de vill utmäta bilen och ts ska lämna den till dom.
Så jag tolkar det som att utmätningen skulle ske och att ts fått info om det. Men ändå kunde hon sälja den själv?
Just det TS skriver är lite oklart, men om Du fått information om att bilen är utmätt så skall Du inte sälja den, dumt att sälja utmätt gods.

Just det TS skriver är lite oklart, men om Du fått information om att bilen är utmätt så skall Du inte sälja den, dumt att sälja utmätt gods.

Det är ett bra sätt att komma in i belastningsregistret, blir dock knappast annat än böter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp