Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning av samägd bostad.

Det lät som ett ja på första frågan.

Har svårt att se att det du berättar påverkar så mycket.
Möjligen kan du jobba för att huset ska få säljas under hand till exet, men då måste alla som begärt utmätning gå med på det.
Är det möjligt att försöka övertyga de tre som begärt utmätning på fastigheten att ändra sitt beslut? En utmätning på min lön är redan beslutat för någon vecka sen.

Är det möjligt att försöka övertyga de tre som begärt utmätning på fastigheten att ändra sitt beslut? En utmätning på min lön är redan beslutat för någon vecka sen.
Det är alltid fritt fram för dialog mellan sökande och svarande.

Ingenting är omöjligt enligt Gunde.

Skulle säga att det är ganska vanligt. Kontakta dom och fråga om dom accepterar att du säljer din andel med ett överskott om xxxxxx kr där dom kommer få sin % andel

Det är alltid fritt fram för dialog mellan sökande och svarande.
Tack för snabba svar, evigt tacksam. Jag måste helt enkelt lösa detta på ett eller annat sätt. Kommer inte kunna se mina barn i ögonen om deras trygga hem ska försvinna pga av mig.

Tack för snabba svar, evigt tacksam. Jag måste helt enkelt lösa detta på ett eller annat sätt. Kommer inte kunna se mina barn i ögonen om deras trygga hem ska försvinna pga av mig.
Hur har det gått för dig? Jag är också på väg mot en förmodad försäljning av en gemensam bostad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp