Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning av elstöd

Var kan man se om man har rätt till elstöd? Hittar det ingenstans. Tänkte ringa fkassan o fråga annars om de kan hitta mitt namn..

Inget här heller.
Sambon fick på Kivra 24:e men inga pengar.
Hon har SEB.
Ca 3000 tillbaka (lägenhet)

Var kan man se om man har rätt till elstöd? Hittar det ingenstans. Tänkte ringa fkassan o fråga annars om de kan hitta mitt namn..
Du får elstöd om ditt namn stod på elnätsavtalet den 17 november 2022. Hur mycket du får beror på elförbrukningen under perioden 1 oktober 2021–30 september 2022. Gäller endast om du tillhör elområde 3 eller 4. Vi har Vattenfall och loggar jag in på mina sidor så står det där vad de rapporterat in. Ff inga pengar dock.

Inget här heller.
Sambon fick på Kivra 24:e men inga pengar.
Hon har SEB.
Ca 3000 tillbaka (lägenhet)
Så du menar att din sambo, fått ett brev den 24 februari.. Men inga pengar ännu? Mina tankar, går här.. Kan inte försäkringskassan ha betalat ut direkt till kronofogden? 3000 kr. Att de har utmätt hela beloppet redan..?

Att denna jädra elstöds betalningen skall ta sådan jävla tid.. kunde inte försäkringskassan bara ha swishat till Swedbank dessa utbetalningar. Sådan trams

Du får elstöd om ditt namn stod på elnätsavtalet den 17 november 2022. Hur mycket du får beror på elförbrukningen under perioden 1 oktober 2021–30 september 2022. Gäller endast om du tillhör elområde 3 eller 4. Vi har Vattenfall och loggar jag in på mina sidor så står det där vad de rapporterat in. Ff inga pengar dock.
Detta har jag läst men var hittar jag om mitt namn stod på elnätsavtalet 17 nov - 22?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp