Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning av bil

Har min bil på verkstad efter att ha kört in i ett rådjur. Bilen har ett värde och jag Har skulder till kronofogden. Mitt försäkringsbolag folksam står för reparation av bilen Kan kronofogden på något sätt få vetskap om att bilen står på verkstad och på så sätt ta den?

Har min bil på verkstad efter att ha kört in i ett rådjur. Bilen har ett värde och jag Har skulder till kronofogden. Mitt försäkringsbolag folksam står för reparation av bilen Kan kronofogden på något sätt få vetskap om att bilen står på verkstad och på så sätt ta den?
Det känns väldigt långsökt. Däremot kan du bli av med den när du hämtat den hos verkstaden och blir stoppad i en poliskontroll. Annars kommer KFM "hitta" bilen när de gör en tillgångsutredning.

Okej, har tänkt att sälja bilen efter den blivit lagad och kan då betala en del av skulden till KFM. Tänkte bara att KFM inte hinner ta den före jag får den såld.

Ja det går. Gjort så ett par gånger, det inte jättevanligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp