Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning återbetalning

Kfm återbetalar om nu lånepengarna betalats till kfm. Har dom gått till borgenärerna har kfm noll inblandning
Skulden hos kronofogden var på 470 278 kr
Lånet betalade av 470 000. Resten swishade jag. Fonderna drogs på 38.000. Nu förde dom över tillbaka 10 740. Hur kan detta stämma?

Hade en skuld hos KFM totalt 470 278. Fick ett samlingslån som betalades ut den 18e
(470 000)och skulderna registrerades som betalda den dagen hos KFM. Totalt 4 st olika.
Den 17e drog KFM mina fonder på 38 236.
Så när.dessa pengar kommer in till dem är.ju skulderna redan betalda. Då.antar man ju att de kommer återbetalas. Dom gjorde en återbetalning igår säger de via mail. Idag dyker det upp 10 740kr märkt Överföring på kontot. Vöbtar inga andra pengar än från dem. Men vart är resten av pengarna? Omöjligt att få tag på dem oxå. Sen ser man ju ingenstans angående denna återbetalning på deras sida.
Vad kan det bero på, nån som fattar?

Jag får försöka ringa KFM imorgon, men så svårt att komma fram med.deras långa kötid. Man noorde jubkunna anmäla ett konto via deras hemsida som kopplas till ärendet tycker jag.
Det går inte

Skulden hos kronofogden var på 470 278 kr
Lånet betalade av 470 000. Resten swishade jag. Fonderna drogs på 38.000. Nu förde dom över tillbaka 10 740. Hur kan detta stämma?
Nej utifrån de siffrorna låter det inte rätt.

Hade en skuld hos KFM totalt 470 278. Fick ett samlingslån som betalades ut den 18e
(470 000)och skulderna registrerades som betalda den dagen hos KFM. Totalt 4 st olika.
Den 17e drog KFM mina fonder på 38 236.
Så när.dessa pengar kommer in till dem är.ju skulderna redan betalda. Då.antar man ju att de kommer återbetalas. Dom gjorde en återbetalning igår säger de via mail. Idag dyker det upp 10 740kr märkt Överföring på kontot. Vöbtar inga andra pengar än från dem. Men vart är resten av pengarna? Omöjligt att få tag på dem oxå. Sen ser man ju ingenstans angående denna återbetalning på deras sida.
Vad kan det bero på, nån som fattar?
När skedde utmätningen?
Den efterföljande begäran om försäljning skickas manuellt två veckor senare.

Det kan inte vara räntor och avgifter som är så höga heller väl ? Det är ju orimligt isåfall .
På ca 2 veckor är det inte rimligt med så mycket räntor och nya kostnader

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp