Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utlandsöverföring från Tyskland, när?

Hej!
Inväntar en utlandsöverföring från Tyskland till mitt konto i en av de svenska storbankerna.
Överföringen gjordes i tisdags, säg em.
Banken i Tyskland sa att pengarna borde komma in idag, kan det ske så att pengarna kommer in under kvällen eller är de kört och att de antagligen kommer in på Måndag?

Då är det en SEPA betalning. Den borde kommit senast idag ja. Tror nog inte det kommer in fler utlandsbetalningar idag.

Hoppas det inte är en betalning du betalat avgifter till någon random kung eller doktor i för att få..

Pengarna borde vara framme redan i alla fall.

Då vore min gissning att det inte kommer några pengar.

Är på Lasses bana, pengarna borde varit inne på ditt konto nu, det är av erfarenhet (kanske inte just Tyskland iofs, men EU).

Kom det några pengar?

För några år sedan ställde jag upp för en kompis och tog emot pengar från utlandet. Efter några dagar fick jag ett brev från min bank där jag behövde förklara vilket ursprung pengarna har. Dom accepterade inte mitt svar och skickade därför tillbaka pengarna innan dessa ens hamnade på mitt konto.

Kanske har du råkat ut för samma grej...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp