Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Utgiftsgräns comviq 3000?

Måste göra de. Får välja 100, 200,300 eller Max 500kr. Finns inget annat alternativ.
Kan givetvis inte svara på om comviq har gjort ngn ändring där de senaste veckorna. Men Innan jag bytte till vimla för 2 mån sen så hade jag comviq, vet att man kunde ställa in gränser som du säger men jag valde att inte ställa in ngn gräns alls ivf.. och då funkade det. För comviq har en maxgräns på 3000 per faktura i innehållstjänster. . @Låneakuten kanske vet mer?

Kan givetvis inte svara på om comviq har gjort ngn ändring där de senaste veckorna. Men Innan jag bytte till vimla för 2 mån sen så hade jag comviq, vet att man kunde ställa in gränser som du säger men jag valde att inte ställa in ngn gräns alls ivf.. och då funkade det. För comviq har en maxgräns på 3000 per faktura i innehållstjänster. . @Låneakuten kanske vet mer?

Nej jag har fattat det precis som du beskriver, Comviq har en gräns på 3000 men klicka man in på tjänster på deras sida står det max 500 men har själv aldrig behövt ändra den..
Tänkte mest på att Max insättning på boku genom neteller är 500kr i stöten och det aldrig gå sätta in Comviqs gräns på 3000 på en gång utan dela upp..

Nej jag har fattat det precis som du beskriver, Comviq har en gräns på 3000 men klicka man in på tjänster på deras sida står det max 500 men har själv aldrig behövt ändra den..
Tänkte mest på att Max insättning på boku genom neteller är 500kr i stöten och det aldrig gå sätta in Comviqs gräns på 3000 på en gång utan dela upp..

Neteller har 500+402 kr per dag, sen tre insättningar per vecka...

Ja precis. Min stod på abonnemangsbeloppet +0kr/månad. Ändrade den till högsta alternativet, alltså 500kr. Men kan inte sätta in mer än 500kr totalt/månad. Står den inställd på +0kr på eran eller står de ngt annat?

Ni som tar boku med comviq, har ni fast pris abonnemang hos comviq eller vad har ni för abonnemang?

Hur får ni utgiftsgränsen till 3000 kr? När jag själv försöker använda boku med Comviq kan jag bara sätta utgiftsgränsen till 500 kr sen står det att det inte finns pengar på förskottsinbetalda kontot?

:)

Hur får ni utgiftsgränsen till 3000 kr? När jag själv försöker använda boku med Comviq kan jag bara sätta utgiftsgränsen till 500 kr sen står det att det inte finns pengar på förskottsinbetalda kontot?

:)
du säger ju samma som robbisen, vet inte varför ni har en gräns, jag hade inte det. han kanske kan svara om han löste det...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp