Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Utgiftsgräns comviq 3000?

Hur har du fördelat detta bara på en av skrill/neteller eller båda? Jag och flera andra här kan inte köpa om man maxat förren de äldsta köpet är 30 dagar. Finns en bugg dock, när man använde både skrill och neteller samtidigt så har jag också kunnat handla innan det gått 30 dagar. Men det funkade endast en gång och aldrig mer...

Har också hört flera som inte kunnat.. jag har alltid kunnat maxat både skrill och neteller. Skrill funkar inte än men neteller har ju veckogräns...så där kan man ju köra på när det gått en vecka...
Kunde köpa både skrill och neteller den 29 och 30 maj, sen den 1 juni igen. Skrill funkar inte nu än...men neteller funkade i fredags, 5 juni, för mig igen då det gått en vecka sen första köpet...kunde maxa dagsgränsen då och även nådde jag 3000 då.

Nån här som vet när comviq brukar bryta fakturan så man kan göra nya insättningar?

26e för mig,efter 15:00 , dock var det ngn annan här inne som märkligt nog hade en annan brytning. Låter märkligt dock...

Kan va så att det skiljer som det verkar.. hade den 9.e på mitt gamla abonnemang men ingen koll på det jag har nu..

Hur kan ni få ut 3000kr på boku via Comviq? Ja kan välja +500kr på fakturan som Max när jag loggar in på mina sidor.

Du får sätta in i olika omg..tex 500+ 350 idag och likadant imorgon och torsdag...går inte maxa på en dag
Gick dock inte mer än 500kr/månad då det tydligen är den högsta gränsen att välja för betalsamtal/sms när jag loggar in på Comviq. Hur har du gått tillväga för att kunna sätta in mer än 500kr/månad?

Gick dock inte mer än 500kr/månad då det tydligen är den högsta gränsen att välja för betalsamtal/sms när jag loggar in på Comviq. Hur har du gått tillväga för att kunna sätta in mer än 500kr/månad?
Man anger ingen gräns alls där såklart...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp