Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utbränd och förstörd

Stor kram för ditt kämpande! Önskar inte ens min värsta fiende detta helvete. Förutom ekonomin så finns ju andra svårigheter i livet som förvärrar detta lite men ekonomin är helt klart största boven då den gör att jag drar mig undan socialt och följden blir att även andra gör det. Har precis samma, så fort jag är ledig attackeras hjärnan av sådana tankar men behöver samtidigt vara ledig för att vila. Men det blir mer ältande än vila. Tycker inte synd om mig själv utan försöker hantera det eviga självhatet som äter en inifrån.
Kram tillbaka till dig!! Vi kämpar på och får peppa varandra här

Horribel helg fylld av så mycket ångest att livet inte känns värt att leva ibland. Jag är inte mina skulder men det finns gränser hur mycket man som människa ska orka. Jag vill bara ha ro i själen och det verkar vara omöjligt att uppnå. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om jag ska vara riktigt ärlig.

Horribel helg fylld av så mycket ångest att livet inte känns värt att leva ibland. Jag är inte mina skulder men det finns gränser hur mycket man som människa ska orka. Jag vill bara ha ro i själen och det verkar vara omöjligt att uppnå. Jag vet inte vad jag ska ta mig till om jag ska vara riktigt ärlig.
Jag finns här om du behöver lätta på trycket

Mycket tråkigt att du mår så, skickar massor av kärlek och styrka till dig!

Finns där någon i din närhet du kan prata med? Du måste kontakta din vårdcentral och berätta hur du mår, samtalskontakt hade kanske varit bra för dig, ett par gånger iallafall så du får hjälp med att reda upp dina tankar. Vi är inte våra skulder och vi är framför allt inte våra negativa tankar. Det låter som om du är i stort behov av stöd. Ett tips, podcast psyket i P3 tar upp mycket kring ångest och depressioner, om du orkar så gå gärna in och lyssna. ❤️

Jag flyttade vid årsskiftet och har redan träffat doktor och psykolog. Förra gången jag flyttade tog det nästan 5 månader. Käkar piller mot depression och tar theralen när ångesten blir för stor. Funkar dock inte så bra på jobbet där man behöver vara skärpt.

Känner likadant tappat livslusten totalt och alla bolag jagar ihjäl mig bara det knäcker! Vill också bara få ro och en god nattsömn vet inte när jag hade det sist
Stor Kram till dig!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp