Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

utbetalt lån från Lendify?

Hur många anmärkningar har du och hur lång tid tog det totalt att från ansökan till utbetalning
Jag fick avslag och jag har mejlat dom häromdagen och de svarade då att man inte får ha betalninganmärkningar

Var kan man se att om lånet är finansierat ? Jag sökte 10.000 och tror jag gick igenom fick upp min ränta ,men när jag loggar in på mina sidor står bara kontaktuppgifter

Ska finnas en där det står Mina lån...klickar du på den får du upp lånet

Hej! Mitt namn är Jonatan och arbetar på Lendify. Jag kan hjälpa dig. Vi granskar alltid alla låneansökningar manuellt innan de publiceras på sajten, det tar normalt mindre än två timmar under kontorstid. Så snart din låneansökan har godkänts för publicering skickar vi ett mail till dig. När din låneansökan är fullt finansierad skickar vi ett avtal med lånevillkoren som du får signera och skicka tillbaka till oss. När vi har fått avtalet tar det normalt 1-3 bankdagar beroende på hanteringstiden hos din bank innan vi betalar ut lånebeloppet till det bankkonto som du angett. Du kan hela tiden följa utvecklingen för din låneansökan genom att logga in på Mina sidor. Här kan du läsa mer http://lendify.se/Loan/Faq. Har du några fler frågor som jag kan hjälpa till med? /Jonatan

kan tillägga att jonatan är väldigt trevlig och svarar snabbt även om du har massor med frågor :)

Har några st. Lånade 5000.
Man väntar tills man ser att lånet står på 100% finansierat. Det ligger uppe i 2 veckor och om det inte blir fullt finansierat så vet jag inte.

Har du anmärkning och i så fall hur många
De godkänner ju inte anmärkningar

Senast ändrad:
Jonatan på [URL="http://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9019 sa:
Lendify[/URL], post: 28651"]Tusen tack Ines! Det var roligt att höra. :)
/Jonatan

godkänner ni anmärkningar?

Hej gran,

Har svarat dig i en annan tråd, med samma fråga, men svarar dig även här så andra kan se svaret.

Vi gör alltid en kreditbedömning för att utvärdera personens betalningsförmåga, vi baserar vår bedömning på uppgifter från kreditupplysningsföretaget UC och banken. För att en låneansökan ska bli godkänd och publicerad krävs det att man klarar vår kreditbedömning. Har man en betalningsanmärkning blir inte ansökan godkänd. Om man inte är nöjd med vår bedömning är man alltid välkommen att kontakta oss och komplettera med uppgifter som styrker betalningsförmågan.

/Jonatan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp