Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

utbetalningskort från Collector

Blev beviljad ett lån hos collector och dom ska skicka pengarna via ett utbetalningskort, Hur fungerar det? Måste man gå in på banken då? Är det personligt?

Utbetalningskort? Hade du inget kontonr du kunde ange?
Vi har Handelsbanken och när min sambo fick ett sådant vart jag på Sweedbank och lämna in detta o de förde över pengarns på min sambos konto. Tog nån dag.

Jag har Handelsbanken och dom gör bara utbetalningar till Swedbank tydligen, måste jag gå in personligen och lämna in det på Handelsbanken, eller kan någon annan göra det?

När jag fick lån på collector så gick jag in till swedbank och dom skickade över dom till handelsbanken. Tar bara en dag om dom hinner skicka iväg dom inom en viss tid. Annars två dagar. Sen så finns det att göra en stående överföring på swedbank där dom ser till att det skickas på en gång till handelsbanken om man åter igen skulle få en utbetalning till swedbank.

Alltså. Om man har en sådan överföring innan man till exempel får ett lån från collector så behöver man ej gå till banken för att föra över. Dom ser då på swedbank att man har handelsbanken och gör då den överföringen.

Och ja, du måste gå själv dit. Du måste ju intyga att du är du. Annars kan dom ju misstänka bedrägeri antar jag.

Jag lämna in min sambos avi på Swedbank men pengarna gick in på sambons egna konto..

Jag har Handelsbanken och dom gör bara utbetalningar till Swedbank tydligen, måste jag gå in personligen och lämna in det på Handelsbanken, eller kan någon annan göra det?

De gjorde utbetalning till mitt konto på Handelsbanken

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp