Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Utbetalning vivus lån?

En vän till mig sökte lån på vivus och fick beviljat 3000kr men sen stod det utbetalning 7-10 dagar eller betala extra och få pengarna på 10 min. Min vän tog alternativet 10 min men inte fått några pengar ! Någon som vet hur det brukar vara? Vilken bank hade ni om ni fick utbetalt på 10min?
Har redan sagt till vännen att den inte borde sökt där så dom kommentarerna undanbedes.

När jag läser i deras faq så står det besked direkt, inte utbetalning. Besked och utbetalning är två vitt skilda begrepp.

När jag läser i deras faq så står det besked direkt, inte utbetalning. Besked och utbetalning är två vitt skilda begrepp.
Vad menar du? Vem har pratat om deras faq och besked?
jag säger ju att det stod som jag skrev efter personen Sökt och fått beviljat, EFTER BESKED att det gick att få pengarna UTBETALDA efter 10 min!
Detta va inte vad frågan handlade om.

när jag andvände Vivus så fick jag mitt lån utbetalt direkt mot avgift, har swedbank

när jag andvände Vivus så fick jag mitt lån utbetalt direkt mot avgift, har swedbank
hmm märkligt för det har min vän också swedbank.
Va ju ingen liten summa dom tog heller för tjänsten utbetalning direkt vad jag förstod av min vän så är ju väldigt dåligt att inga pengar kommit.

Konstigt.
Jag har SEB. Jag valde att betala en avgift mot att få pengarna genom det snabbaste alternativet.
Pengarna satt väl på kontot en 10-15 minuter senare.
Vivus har alltid varit snabba med utbetalningar till mitt konto iallafall.

Hur lång tid har det gått sedan din "vän" betalade in avgiften?

Jag har för mig att när jag var fast hos vivus så kom det något mail där det stod att om pengarna ej kom direkt så får man tillbaka avgiften. Be din vän gå in på sitt konto och se om det finns en väntande insättning?

Hur lång tid har det gått sedan din "vän" betalade in avgiften?
Gulligt med vän inom situationstecken har du inget bättre för dig än att skriva i min tråd?
långt mer än dom utlovade 10 minuterna för en så pass stor extrasumma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp