Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Utbetalning på annat konto?

Hej!

Finns det nått lån som man kan välja vilket konto man vill få pengarna utbetalt till?
Oftast används ju instantor eller liknande för att kolla lönen osv, och då betalas ju pengarna ut till det kontot. Men jag vill få in pengarna på ett annat konto än mitt "lönkonto".
Jag har redan:
Fairlo
Monara
Ferratum

Tack på förhand!

Varför?
Och är dessa de enda lån du har?

Varför?
Och är dessa de enda lån du har?
Min sambo har stenkoll på mitt konto och därför hade jag velat få pengarna utbetalt på ett annat.
Jag har "vanliga" lån också från storbankerna men nu hade jag behövt ett snabblån, helst innan helgen..

Min sambo har stenkoll på mitt konto och därför hade jag velat få pengarna utbetalt på ett annat.
Jag har "vanliga" lån också från storbankerna men nu hade jag behövt ett snabblån, helst innan helgen..
Öppna ett nytt konto?
Skulle personligen rekommendera att vara öppen gentemot din partner. Bådar inte gott.

Öppna ett Lunar konto. Ingen upplysning

Men bankerna vill fortfarande se din inkomst

Jag har ett konto hos SEB sen innan.
Kan man ta instantor eller liknande på sitt vanliga konto för att bekräfta inkomst mm, och sen få pengarna utbetalt på ett annat konto?
Ingen aning bästa är om du kanske mailar de företag du ska ta lånet hos och kollar. Storbankerna brukar godkänna när man frågat och förklarat.

Gammal tråd kanske, men någon som har ett svar? Är i samma sits. Hur gick det ts?
Kan man göra så med Ferratum?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp