Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utbetalning av lön

Får som sagt den 23e. Har blivit något av en påtvingad tradition att handla allt inför julen den 23e. Julbordet krymper lite för varje år. Får ofta hoppa över en del som är slut just när jag handlar. Och julklappar brukar jag bara köpa till yngsta sonen. Sitter dock strandad på en flygplats i Europa just nu och råkade inhandla ett par flytande julklappar till de vuxna barnen. Om jag inte dricker upp dem själv...

Får som sagt den 23e. Har blivit något av en påtvingad tradition att handla allt inför julen den 23e. Julbordet krymper lite för varje år. Får ofta hoppa över en del som är slut just när jag handlar. Och julklappar brukar jag bara köpa till yngsta sonen. Sitter dock strandad på en flygplats i Europa just nu och råkade inhandla ett par flytande julklappar till de vuxna barnen. Om jag inte dricker upp dem själv...
Strandad.?

Hej,
Finns det någon här som vet, inte tror, när lönen betalas ut i december?
Den kommer innan jul, det vet jag. Alltså troligtvis den 23:e. Men kan det vara så att den rent av betalas ut den 20:e, jag får vanligtvis den 25:e.
Jag får den 20/12 landstinget.
Så det beror på arbetsgivaren

Ja, sitter fast på en flygplats och väntar på ett kraftigt försenat flyg. Tyvärr ingen strand!
Om du flyger reguljärt går du in på flyghjälp.se när du kommer hem! Vi blev 2 timmar försenade förra höstlovet, och fick mer än biljettpriset tillbaka.:)

För mig brukar jag ha tidig utbetalning i December. Men det är nog olika.
Jag har vanligtvis 25:e men i december har jag nu den 20:e har jag sett (digital lönespec)
Kan inte se december digitalt än, ändå har jag en av Sveriges största arbetsgivare.

Fick lönespecen i torsdags tror jag

Om du flyger reguljärt går du in på flyghjälp.se när du kommer hem! Vi blev 2 timmar försenade förra höstlovet, och fick mer än biljettpriset tillbaka.:)
Yes, jag vet. Har gjort det ett antal gånger. Har även ett försök att få något från SAS strejken, men det ligger i domstol just nu så vi får väl se. Denna gång blev det till och med en övernattning i ett annat land. Är inte hemma förrän i morgon em. Om nu flyget i morgon är i tid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp