Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utöka remember lån

Sökte via Lendo, och det fungerade precis som ni sa -jag sökte 200 000 och fick erbjudande på 480k (har 280000 befintligt). Räntan gick upp från 10 nånting till 12,3. Men med de lån jag kommer lyckas lösa, sänker jag mina månadskostnader med 3000 per månad. Det suraste är ju att lånet ”börjar om” så månadsavgiften mest är ränta och knappt någon amortering, men för tillfället funkar detta bäst ändå.
Grattis! Även om du ”börjar om” med att betala ränta så får du förhoppningsvis en ännu bättre ekonomisk tillvaro. Känner likadant inför ett byte av lån som jag hoppas kunna få i veckan. Men med räntan hos Remember kan jag nog halvera räntekostnaderna.

Sökte via Lendo, och det fungerade precis som ni sa -jag sökte 200 000 och fick erbjudande på 480k (har 280000 befintligt). Räntan gick upp från 10 nånting till 12,3. Men med de lån jag kommer lyckas lösa, sänker jag mina månadskostnader med 3000 per månad. Det suraste är ju att lånet ”börjar om” så månadsavgiften mest är ränta och knappt någon amortering, men för tillfället funkar detta bäst ändå.

Är också inne på att se om jag kan utöka mitt rememberlån. Får man fråga vad du hade för förutsättningar när du ökade detta?Jag har väldigt mkt blanco som ställer till det lite för mig. Skulle hjälpa mig ganksa rejält om jag kunde lösa bort lite högränteskulder.

Jag har inkomst 790 tkr. Blanco 1,52 mkr. Krediter 140 tkr. 1 FF på UC och 1,2 i UC-score.

Man vill ju inte offra en förfrågan i onöda :(

Är också inne på att se om jag kan utöka mitt rememberlån. Får man fråga vad du hade för förutsättningar när du ökade detta?Jag har väldigt mkt blanco som ställer till det lite för mig. Skulle hjälpa mig ganksa rejält om jag kunde lösa bort lite högränteskulder.

Jag har inkomst 790 tkr. Blanco 1,52 mkr. Krediter 140 tkr. 1 FF på UC och 1,2 i UC-score.

Ni som fått beviljat ökning, har ni betalt i tid till remember alltid ? Eller har ni varit sen någon gång ?

Ni som fått beviljat ökning, har ni betalt i tid till remember alltid ? Eller har ni varit sen någon gång ?

Min ökning kom som erbjudande genom Zmarta men jag hade aldrig varit sen med betalning, dock ofta utnyttjat betalningsfria månader.

Blev nekad på lendo. Men tyvärr godkänd på remember direkt istället

700 k blanco typ o 400 k inkomst. Men funkade inte på lendo
Tack för att du delade med dig, men då ansökte du via lendo och sen direkt till remember ? Men kunde remember utgå från den kreditupplysning som redan tagits via lendo då?

Har du ökat ditt lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp